• Je hebt 1 story en meerdere stories.

    En nu nooit meer fout doen! :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan geen fatsoenlijk nederlands -.-


    (Be)lieve in (you)rself

    Hahaha die fout kom ik dus zoo vaak tegen bij promootstories enzo xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dudes, dit is ook geen nederlands, maar Engels :'D

    (Vanwege alle 'ik heb nooit goed Nederlands gehad' reacties)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dudes, dit is ook geen nederlands, maar Engels :'D

    (Vanwege alle 'ik heb nooit goed Nederlands gehad' reacties)


    Op een Nederlandse site? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Op een Nederlandse site? O.o


    Story & stories is voor zover ik weet nog altijd geen officiëel Nederlands?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Story & stories is voor zover ik weet nog altijd geen officiëel Nederlands?


    Nee, inderdaad. xD
    Maar het klinkt gewoon zo vaag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dankje voor het eindelijk weer eens aanstippen(flower)


    Bad decisions make good stories.

    Oké, maar eigenlijk vind ik dat nog een van de minst vervelende fouten. Het is tenslotte wel hobby's, dus ik kan ergens wel begrijpen dat mensen er story's van maken. Ik vind "hun gingen" en "die meisje" veel irritanter. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, maar eigenlijk vind ik dat nog een van de minst vervelende fouten. Het is tenslotte wel hobby's, dus ik kan ergens wel begrijpen dat mensen er story's van maken. Ik vind "hun gingen" en "die meisje" veel irritanter. :'D


    Lol, die meisje, dan hoor ik altijd -niet beledigend bedoelt- een buitenlandse stem in mijn hoofd (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yoda schreef:
    Lol, ik dacht net precies hetzelfde x'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aangenaam, veelkans ben ik een van de mensen die je laat ergeren aan dit soort fouten. Dyslectie n_n'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Aangenaam, veelkans ben ik een van de mensen die je laat ergeren aan dit soort fouten. Dyslectie n_n'


    Daar kan je zelf niks aan doen dan -gayhandje- Maar niet 50% van Q is dyslectisch.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ridder schreef:
    _O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Nee, inderdaad. xD
    Maar het klinkt gewoon zo vaag.


    Gebruik dan gewoon nederlands? Verhaal en verhalen :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli