• Je hebt 1 story en meerdere stories.

    En nu nooit meer fout doen! :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je bent wel een enorme betweter vaak en daar kan ik me dan weer aan ergeren. :W Je hebt gelijk, but get over it, als jij ergens een fout mee maakt gaan anderen je er toch ook niet met je neus induwen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je bent wel een enorme betweter vaak en daar kan ik me dan weer aan ergeren. :W Je hebt gelijk, but get over it, als jij ergens een fout mee maakt gaan anderen je er toch ook niet met je neus induwen?


    Dude, anders blijven ze het fout doen en ik vind het enkel fijn als mensen me op mijn fouten wijzen, anders blijf ik elke keer dezelfde domme fouten maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Overdrijven is een kunst (A)


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)

    Dude, anders blijven ze het fout doen en ik vind het enkel fijn als mensen me op mijn fouten wijzen, anders blijf ik elke keer dezelfde domme fouten maken.


    Dan moet je dat tegen hun zeggen. Grote kans dat de meesten die het fout doen dit topic niet eens lezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan moet je dat tegen hun zeggen. Grote kans dat de meesten die het fout doen dit topic niet eens lezen.


    En dat mag dan weer wel? Sure thing.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rory schreef:
    (...)

    You should be ashamed of yourself, young lady.(cop)

    Maar ik... *snik* Ik heb nooit... *snik* Fatsoenlijk... *snik* Nederlandse les gehad (huil)
    De, de basisschool niet... De brugklas niet... En Zelfs in de tweede klas vertikken ze het, net nu ik een goede lerares had, ging ze weg (huil)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar ik... *snik* Ik heb nooit... *snik* Fatsoenlijk... *snik* Nederlandse les gehad (huil)
    De, de basisschool niet... De brugklas niet... En Zelfs in de tweede klas vertikken ze het, net nu ik een goede lerares had, ging ze weg (huil)


    Naaawh, het leven faalt gewoon.. Net als Nederlands, trouwens. Beter ga je gewoon met mij mee in Canada wonen, dan is alles opgelost.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    (...)

    Naaawh, het leven faalt gewoon.. Net als Nederlands, trouwens. Beter ga je gewoon met mij mee in Canada wonen, dan is alles opgelost.(wbw)

    Maar dan meot ik Frans spreken, dat is nog erger! (huil)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar dan meot ik Frans spreken, dat is nog erger! (huil)


    Er zijn plekken in Canada waar ze Engels praten :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar dan meot ik Frans spreken, dat is nog erger! (huil)


    Natuurlijk niet, hahah. Ik ben echt waardeloos in Frans, maar kon me daar prima redden. Engels, weet je wel, thehe. You'll be fine, I promise.(wbw)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:12 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar ik... *snik* Ik heb nooit... *snik* Fatsoenlijk... *snik* Nederlandse les gehad (huil)
    De, de basisschool niet... De brugklas niet... En Zelfs in de tweede klas vertikken ze het, net nu ik een goede lerares had, ging ze weg (huil)

    *high five*

    Op de basisschool lette ik gewoon nooit op. U_U En de juf in de eerste klas zei zelf 'hun hebben'. In de tweede klas moesten we filmpjes maken en verder niets... En de juf van de derde klas is op zich wel prima, maar kan gewoon geen orde houden. Ik leef met je mee. :c

    LaJoie schreef:
    Tsja, doordat we die Engelse woorden gebruiken in ons Nederlands denken velen dat die woorden aangepast zijn aan het Nederlands en blijven ze het dus op z'n Nederlands doen.
    Wat dus fout is
    (nerd)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Yoda schreef:
    Lol, ik dacht net precies hetzelfde x'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik deed het altijd al goed.


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar ik... *snik* Ik heb nooit... *snik* Fatsoenlijk... *snik* Nederlandse les gehad (huil)
    De, de basisschool niet... De brugklas niet... En Zelfs in de tweede klas vertikken ze het, net nu ik een goede lerares had, ging ze weg (huil)

    Ahw duts, ik zal je bijles geven ;p


    Has no one told you she's not breathing?