• Ik wil verhalen lezen die gebaseerd zijn op de Hongerspelen. Engels of Nederlands, maakt niet veel uit. (:
    Eisen:
    - Regelmatig updates
    - Leuk en origineel verhaal
    - Goed geschreven

    Ik heb zelf ook een Hongerspelen verhaal, dus als je die wilt lezen: Klik!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    You bring me back to the past.
    Dahlia zit al vier jaar gevangen in de kerkers
    van president Snow. Ze kan zich nauwelijks
    meer iets herinneren van het leven voor haar
    gevangenschap. Als een jongen op een dag in
    haar cel gegooid word genaamd Peeta veranderd
    alles. Deze jongen laat haar beetje bij beetje
    herinneren aan haar verleden, haar familie en
    haar huis. Peeta geeft haar de hoop om door te
    vechten.


    -dit is btw geen Peeta love story


    "Ignite, my love. Ignite."

    Patch me Up



    Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
    Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
    Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.

    Geschreven door: Saph & Fayan


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *Wilt verhaal posten*
    Uh, wat Fayan zegt. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    *Wilt verhaal posten*
    Uh, wat Fayan zegt. (cat)

    Die lees ik al. ^^
    I want mooooore!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb twee verhalen voor je, maar eentje lees je al en geen van beiden gaat over de hongerspelen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik heb twee verhalen voor je, maar eentje lees je al en geen van beiden gaat over de hongerspelen (cat)

    Heb je een nieuw verhaal dan? Tss en niet eens even op tijd melden. (joehoe)
    Ik ga eerst dat nieuwe verhaal lezen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tijdens de oorlog, nam het Capitool alle macht over en Noord-Amerika werd opgedeeld in twaalf districten. Wanneer de rebellen faalde, werden ze harder gestraft dan iemand ooit had kunnen geloven.
    Als straf werd district dertien vernield. En sindsdien word er elk jaar, van elk district, één jongen en één meisje naar het Capitool gestuurd en daar begint het.
    Ze worden in een arena gegooid en in de arena is er maar één regel.
    Blijf leven.
    Elk moment wordt opgenomen. Ben jij er klaar voor?
    Ben jij klaar voor de Hongerspelen?
    Dit overkwam Viola Lebell en Ezra Plascott, de tributen van district zeven. Zullen ze het overleven? Je zult het hier zien.


    Welkom bij de negenenzestigste Hongerspelen! En laat je kansen ímmer in je voordelen zijn!




    En het verhaal van Posy is trouwens ook heel leuk, Mara gaat er ook 1 beginnen, jaj. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Cinna schreef:
    (...)

    En het verhaal van Posy is trouwens ook heel leuk, Mara gaat er ook 1 beginnen, jaj. (:


    Sssstj, Amy, niet verklappen. Het is een geheeeim. Nee, lol. Muhh, ik heb je verhaal nog steeds niet afgelezen, shame on me. :3
    Maar wat Amy zegt, zij en Ashley schrijven echt heel goed. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?