• For everyone who believes in Drarry:





    The story of all stories


    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

    'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'



    List of awesome Drarryheads:
    Gancanagh = Elise
    Suspenders = Elise
    BookLover = Evelien
    TIAM = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Oppugno = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Smugness = Glenn
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    Paynelinson = Lies
    Saph = Lizz
    Tragically = Karin


    Every Saturday is Drarry-day!

    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Oh en weet je wat ik haat bij Bekend of onbekend?
    Van die mensen die nog maar 145 forumposts hebben en jou dan onbekend noemen. Not cool!


    Idd :')

    Das echt erg :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kheb weer wa willen doen op mijn examen nederlands hoor :')


    ge moest de eigenschappen van een ridder geven bij Arthur
    en ikke zo: Ze waren heel trouw en vergevingsgezind
    en ik dacht erbij: Kortom, de perfecte hond

    en dan daarna
    moest ge zo iet juist of fout doen
    en da was iet me het levenselixir
    en ik had daar iet bijgeschreven van de steen der wijzen
    en ik schreef
    Steen der wijzen, men dacht dat die steen elk soort metaal in goud kon veranderen

    en ik wilde erbij schrijven: maar ik geloof het niet, want volgens Voldemort -sorry. De angst voor een naam bevordert alleen maar de angst voor die persoon zelf- maakte de Steen Der Wijzen je onsterfelijk


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Ik heb een ieniemienie kerstboompje op mijn kamer gezet. Hihi.

    Ik heb er gisteren ook eentje gezet. 8D


    Take me to wonderland

    Patronum schreef:
    Kheb weer wa willen doen op mijn examen nederlands hoor :')


    ge moest de eigenschappen van een ridder geven bij Arthur
    en ikke zo: Ze waren heel trouw en vergevingsgezind
    en ik dacht erbij: Kortom, de perfecte hond

    en dan daarna
    moest ge zo iet juist of fout doen
    en da was iet me het levenselixir
    en ik had daar iet bijgeschreven van de steen der wijzen
    en ik schreef
    Steen der wijzen, men dacht dat die steen elk soort metaal in goud kon veranderen

    en ik wilde erbij schrijven: maar ik geloof het niet, want volgens Voldemort -sorry. De angst voor een naam bevordert alleen maar de angst voor die persoon zelf- maakte de Steen Der Wijzen je onsterfelijk


    Met de steen kon je toch het levenselixer maken en metaal in goud veranderen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het eerlijk gezegd nogal dom om zulke dingen op je examen te schrijven, tenzij je zeker weet dat je meer dan voldoende vragen goed hebt.

    Zo heb ik één keer geschreven "zie p.79 in cursus" maar ik had wel 64 op 80 voor dat examen (=80%)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Met de steen kon je toch het levenselixer maken en metaal in goud veranderen?


    Volgens onze leerkracht Nederlands kon die alleen maar dat met dat goud :3

    Mjah, boeit niet, ik heb het toch niet opgeschreven :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal dom om zulke dingen op je examen te schrijven, tenzij je zeker weet dat je meer dan voldoende vragen goed hebt.

    Zo heb ik één keer geschreven "zie p.79 in cursus" maar ik had wel 64 op 80 voor dat examen (=80%)


    Ik heb da nie geschreven eh schatteke :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja ik weet wel, maar ik wil maar zeggen :p
    Goed dat ge het ni gedaan hebt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ja ik weet wel, maar ik wil maar zeggen :p
    Goed dat ge het ni gedaan hebt


    Ik doe zulke dingen nooit, dan verzin ik wel iets dat toch nog ergens op slaat in de hoop nog wat punten te scoren. Of ik teken een kabouter. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja meestal doe ik dat ook. Of dan maak ik van de vraag een gewone zin, alleen wat anders geformuleerd en dan maak ik er iets van met het kleine beetje dat ik wel nog weet.
    Ik heb nog nooit getekend op een examen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ja meestal doe ik dat ook. Of dan maak ik van de vraag een gewone zin, alleen wat anders geformuleerd en dan maak ik er iets van met het kleine beetje dat ik wel nog weet.
    Ik heb nog nooit getekend op een examen.


    Geen antwoord of een kabouter? What's the difference?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet het niet, ik word graag serieus genomen door mijn leerkrachten ik denk niet dat kaboutertjes daarbij kunnen helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het is wel raar om niet meer "History van Cockney" te zien staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik teken ook nooit :')
    Ik ben braaf :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Ik weet het niet, ik word graag serieus genomen door mijn leerkrachten ik denk niet dat kaboutertjes daarbij kunnen helpen.


    Ik doe het ook niet bij iedere leerkracht. Die vent van Bedrijfsbeheer zal dat zeker niet appreciëren. :')
    Maar die van Engels wel en die van Geschiedenis ook. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson