• Mij lijkt het wel leuk om een forum speciaal voor sport te maken, dan komt hij onder stamcafé. wat vinden julie ervan?

    Ik vind het eigenlijk een heel erg goed idee. Voor ieders is er hier wel een forum waar je graag bent, maar voor mensen die veel en graag aan sport doen, heb je geen forum.
    Hup hup, waar blijft dat forum. :Y)

    Goed idee oscar , Er zitten hier waarschijnlijk genoeg voetbal/basketbal/tennis... Fans om daar een forum voor te openen...

    Alleen dan nog de vraag, moet je die ook door de 'actieve' topics heen laten komen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Lijkt me wel leuk. 8)


    -

    Willom schreef:
    Sport is niet echt iets wat me interesseerd, maar voor sommige zal het best leuk zijn.


    Music is my fxcking drug. ♫

    Corpse schreef:
    Er worden bijna nooit topics geopent over Sport.
    Aurelia schreef:
    Om eerlijk te zijn ben ik (nog) niet voor. Er zijn op het moment weinig sporttopics dus ik denk dat het er een aardig lege boel wordt.

    Jullie hebben allebei gelijk maar dat komt denk ik ook doordat er nog geen plaats is om het te schrijven, bij meerdere forums is het gebeurt dat er eerst bijna geen topics waren over dat onderwerp maar dat het nu een goed forum is.

    Voooooooooor ='D


    believers never die.

    Goed idee!
    Sparta 4-0 hahahahahah


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Weten de moderators het al?

    Hmm, tjah..
    Sport topics kan je ook openen in stamcafé.
    Dus ik weet het niet zeker..
    Maarja, dan kan je ook net zo goed TH topics openen in stamcafé..

    Hmmm, niet voor, niet tegen..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Bambi schreef:
    Sport is poep. :"D

    Als dat er komt... Vind ik persoonlijk dat er ook een subforum voor boeken moet komen zoals ik al eerder heb voorgesteld. xD
    Maar, voor sommigen is dat idd wel leuk zo'n Sportforum.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik stem voor :Y)


    <3

    ik weet niet of het echt zo nuttig is, er worden niet zo veel topics over sport gemaakt. En als die worden gemaakt komen die meestal bij stamcafé. Oké, TH heeft ook een forum, maar daar wordt bijna iedere dag wel een topic of meer over gemaakt. En dat forumdeel was gwn nodig omdat het forum anders onoverzichtelijk werd met al de ge-TH. Again: over sport worden niet zoveel topics gemaakt. Maar ik ben er niet tegen, maar ik vraag me gewoon af of het wel nodig is..

    UseSomebody schreef:
    ik weet niet of het echt zo nuttig is, er worden niet zo veel topics over sport gemaakt. En als die worden gemaakt komen die meestal bij stamcafé. Oké, TH heeft ook een forum, maar daar wordt bijna iedere dag wel een topic of meer over gemaakt. En dat forumdeel was gwn nodig omdat het forum anders onoverzichtelijk werd met al de ge-TH. Again: over sport worden niet zoveel topics gemaakt. Maar ik ben er niet tegen, maar ik vraag me gewoon af of het wel nodig is..


    Idem. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nope


    ~brrrrrrrrrrrrr~