Ik ga het niet eens kijken. Ik heb een keer een filmpje gezien waarbij een wasbeer als een honkbal knuppel op de grond werd geslagen, niemand die mij had gezegd wat erin voor kwam. Serieus, ik moest janken!
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
Shinon schreef:
Ik ga het niet eens kijken. Ik heb een keer een filmpje gezien waarbij een wasbeer als een honkbal knuppel op de grond werd geslagen, niemand die mij had gezegd wat erin voor kwam. Serieus, ik moest janken!
Die had ik ook gezien :C
Traumaaaaa .______________.
Failhare schreef:
(...)Dude, zo doodleuk is het niet dus waarom zou ik het 'doodleuk'posten. Ik wil alleen laten weten dat de wereld verschrikkelijke mensen heeft rondlopen.
Dat weten we ook wel zonder dat achterlijke gebeuren.
We zijn niet dom of zo hoor.
We'll still love each other, forever and always. <3
Ik ben tegen geweld, maar die mensen moeten ze in brand steken, en vierendelen en onthoofden en langzaam, als ze nog, leven ontleden en dood laten bloeden, of in hun eigen bloed laten stikken.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Puppy had haalde touw om zijn nek, gevolgd door een van de kinderen (uiteraard met de verwachting van anderen) en goot benzine hond begon te branden.
Deze video is echt walgelijk en verschrikkelijk, werd gefilmd in Slowakije, maar het deed me denken aan Mira R. Rábca van dat hij met zijn vrienden doodde de hond gesjord.