• Kom maar op met jullie antwoorden(:
    Ik ga binnenkort een tijdschrift maken voor een opdracht op school. Ik ga daar dan een jaar mee bezig en heb dus heel veel dingen nodig.

    Dus; wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?

    Wat zijn jullie interesses? Dit mag tot alles uitlopen, jouw interesse voor de meest rare dingen. Maar ook gewoon jouw interesse voor bijvoorbeeld schrijven of een bepaalde sport.

    Wat voor boeken lees je graag? Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren? Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders? Wat koop jij het liefst van je zakgeld? Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?

    Bij elk van de dingen geldt natuurlijk ook de waarom vraag.
    En als je andere dingen hebt om te vermelden, please do so.

    De vragen die ik gesteld heb hoef je echt niet allemaal te beantwoorden, het zijn alleen maar voorbeelden(:

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:14 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?
    Algemene blindheid voor wat er verder gebeurt dan je neus lang is, irriteert mij bij veel mensen. Ook de weigering de anderen te accepteren ook al zijn ze niet als jij.
    Wat zijn jullie interesses?
    Lezen, muziek, films, internet, bij vrienden rondhangen
    Wat voor boeken lees je graag?
    Ik geef alles een kans, behalve sociale drama's, die irriteren me meestal.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren?
    Ik vind dat Urban Outfitters erg leuke kleren hebben, maar dat is vaak erg duur. Verder vind ik Springfield erg leuk. Voor de rest stap ik meestal gewoon random plekken binnen.
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Dommigheid van mensen, en gewoon het feit dat sommige mensen zo verslaafd zijn aan aandacht dat het gewoon misselijkmakend is geworden
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld?
    Ik krijg niet echt zakgeld, maar wat ik koop is soms iets lekkers, een cinematicket, boeken of films. Ook juwelen koop ik zelf, de rest betalen mijn ouders. Dat klinkt verwend, maar eigenlijk koop ik niet veel, dus ja c:
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    De vroege herfst, omdat je dan al cozy kleren mag dragen, school nog niet stressen is en mijn neus dan schattig rood wordt van de kou. You know what they say: 'Autumn is year's last, loveliest smile'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Interesses: Fantasy en dan vooral Lord of the rings / Harry Potter, boeken, de middeleeuwen.
    Wat voor boeken lees je graag? Vooral fantasyboeken ( Lord of the rings, Harry Potter enz ) boeken die in de geschiedenis afspelen en the Hunger Games.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld: Het liefst boeken, anders dingentjes voor op de kamer, of films.
    Sport: Boogschieten, vechtsport en paardrijden.
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    Dat is de tijd rond Kerst. Vooral als er sneeuw ligt. Die tijd heeft een speciale sfeer. En het is veel gezelliger met de familie, lekker chocomelk drinken, op de bankhangen en lezen of tv kijken..


    If it annoys you, kill it

    Interesses: Hip-Hop, lezen, computer, quizlet, hockey, meligheid, muziek, Harry Potter
    Waar ik tegen aanloop: Slechte cijfers en wel m'n best doen. Altijd commentaar krijgen...
    Sport: Hockey, Hip-Hop, Ik heb op tennis gezeten...
    Wat voor boeken lees ik graag: Harry Potter (altijd), Carry Slee las ik heel veel...Maar ik heb nu minder tijd om te lezen. Meestal op Ibook op mijn Ipod.
    Waar ga ik het liefst naar de winkel voor kleren: Altijd verschillend. Lady Sting (Sting is veels te drukk!) Zara, Björn Borg, boeiend...
    Wat zijn mijn grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders: Mensen die doen alsof ze nog in groep 6 zitten (Ik zit in de 2e), mensen die denken dat ze de populairste van de school zijn en dus alleen maar uit zijn op aandacht, Harry Potter haters...
    Wat koop ik het liefst van mijn zakgeld: Problem: No money! Maar meestal als ik iets wil vraag ik het voor kerst, sinterklaas, verjaardag...en soms krijg ik het gewoon!!
    Favoriete tijd van het jaar: Deciembre omdat het gezellig is. En de zomer, gewoon omdat dat leuk is!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:08 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?
    Als jongere... voor mij persoonlijk is dat het bang zijn om mensen teleur te stellen, binnen en buiten mijn klas. Maar volgens mij is dat niet eens perse iets wat typisch voor jongeren is ofzo..

    Wat zijn jullie interesses? Dit mag tot alles uitlopen, jouw interesse voor de meest rare dingen. Maar ook gewoon jouw interesse voor bijvoorbeeld schrijven of een bepaalde sport.
    Ik heb interesse in politiek, maar daar steek ik niet veel aandacht in. Verder interesseer ik me in het gedrag van jongeren, haha :P Die kan ik meestal afhalen van de sociale media of sites zoals deze ^^

    Wat voor boeken lees je graag?
    Tweede wereldoorlog, onmogelijke liefdes, sommige literatuur

    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren?
    Primark (nacht- en onderkleding), New Yorker, V&D, C&D, H&M etc.

    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Mensen die egoïstisch zijn, mensen die denken dat de hele wereld om hen draait, mensen die continu over zichzelf praten, mensen die met zeer slechte argumenten komen, mensen die dom doen maar eigenlijk slim zijn, mensen die overtuigd zijn van hun gelijk

    Wat koop jij het liefst van je zakgeld?
    Cadeautjes voor anderen.

    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    Zomer; warmte, lange dagen, gezelligheid, op vakantie, geen stress, relaxen <3


    Life is hard and then we die

    Wat zijn jullie interesses? Dit mag tot alles uitlopen, jouw interesse voor de meest rare dingen. Maar ook gewoon jouw interesse voor bijvoorbeeld schrijven of een bepaalde sport.

    Wat voor boeken lees je graag?
    Ik lees heel graag twilight en de hongerspelen. aan beide ben ik liechtelijk verslaafd.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren? Eem niet al te dure. graag Strech
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders? dat sommige alleen aan zichzelf denken.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld? Ik spaar eigenlijk alles maar anders ringen of posters van twilight
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?De lente. Het is dan niet al te warm en alles begint te groeien en er kommmen neiuwe dieren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?

    Ik moet dit jaar mijn profiel kiezen en ik vind dat wij niet goed geholpen worden met het maken van die keuze. Ik heb namelijk geen flauw idee wat ik wil gaan doen en ik zou er graag meer over willen weten. En ook het feit dat mensen mijn raar en stom vinden en leraren dat niet eens opmerken Buiten school erger ik me eraan dat sommige mensen zo vreselijk onvolwassen kunnen doen. Als ze je bijvoorbeeld niet groeten of gewoon negeren. Dat vind ik erg onbeleefd.
    Mijn interesses
    Lezen, schrijven, dichten, muziek luisteren, met de hond wandelen.
    Wat voor boeken lees je graag
    Ik lees heel veel. Mijn favoriete zijn de Hongerspelen, de Gone serie, Twilight, de boeken van Dirk Bracke en Heleen Vreesman. Het maakt mij niet uit of het realistisch is of niet. Ik lees bijna alles wel.
    Naar welke winkel ga je het liefst voor kleren
    Dat verschilt. Ik krijg ook best vaak kleren van mijn zussen en moeder. Maar als ik zelf iets van kleding koop ga ik meestal naar de Only of H&M en als ik naar Rotterdam ga om te winkelen ga ik altijd naar de Primark
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Op school erger ik me eraan dat mensen denken dat ik een dom, stom en sloom kind ben en dat ik raar ben. Want ik ben gewoon mijzelf.
    Thuis erger ik me eraan dat mijn moeder altijd zeurt over van alles en dat ze vindt dat ik me moet aanpassen aan de rest van mijn klas.
    Ook heb ik een ontzettende hekel aan mensen die bijvoorbeeld hun auto voor het opritje van de supermarkt zetten, of hun fiets voor de haak waar ik de hondenriem aan doe.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld
    Tijdschriften, nagellak, sieraden en af en toe een boek
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    De winter omdat ik van kou, sneeuw en ijs houd. Ik vind het heerlijk om in de sneeuw te spelen en te schaatsen. En omdat je dan Kerst en Oud en Nieuw hebt.

    Zo dat was het, ik hoop dat je er wat aan hebt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one