• Kom maar op met jullie antwoorden(:
    Ik ga binnenkort een tijdschrift maken voor een opdracht op school. Ik ga daar dan een jaar mee bezig en heb dus heel veel dingen nodig.

    Dus; wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?

    Wat zijn jullie interesses? Dit mag tot alles uitlopen, jouw interesse voor de meest rare dingen. Maar ook gewoon jouw interesse voor bijvoorbeeld schrijven of een bepaalde sport.

    Wat voor boeken lees je graag? Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren? Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders? Wat koop jij het liefst van je zakgeld? Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?

    Bij elk van de dingen geldt natuurlijk ook de waarom vraag.
    En als je andere dingen hebt om te vermelden, please do so.

    De vragen die ik gesteld heb hoef je echt niet allemaal te beantwoorden, het zijn alleen maar voorbeelden(:

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:14 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow, dat zijn veel vragen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Wow, dat zijn veel vragen :')

    Haha, je hoeft ze echt niet allemaal in te vullen. Het zijn voorbeelden(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Interesses: Tekenen, stijldansen, lekkernijen klaarmaken 8D (cupcakes etc.), leuke tips enzo vind ik ook altijd nice. Leuke oppimp tips voor je kamer bv.
    Boeken: Thriller, fantasie, avontuur. (Bijv. de serie 'Het leven van Darren Shan')
    Winkelen voor kleren: Den Bosch, wel beetje ver rijden.. Woon nl. in N-H
    Grootste ergenissen: Mensen op de fiets die hun poot niet uitsteken, al dat domme gescheld en als ik op school haast heb en dat ik dan net trage mensen voor em heb lopen die dan plots stil blijven staan.
    Wat koop jij van zakgeld: Ik krijg geen zakgeld :'D Maar make-up, sieraden, tekenspul, kleine handige dingetjes.
    Favoriete tijd: Rond kerst, nu dus. De sfeer is dan gewoon anders, prettiger :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?
    Dat ik nog steeds werk wil, wat niet echt gaat op het moment, wegens het feit dat mijn ouders gescheiden zijn en ik constant tussen die 2 heen en weer moet reizen, wat helemaal mijn strot uitkomt. Zelfde geldt voor sporten, want ik ben een teamsporter, maar dan zou ik dus vrijwel nooit kunnen trainen.
    Op school loop ik nergens tegenaan, dat gaat goed (:
    Wat zijn jullie interesses?
    Muziek ontdekken, omdat ik vrijwel altijd muziek luister als ik wakker ben.
    Wat voor boeken lees je graag?
    Romans, ik ben zo'n meisje wat van zoetsappige liefdesverhaaltjes houd.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren?
    Zara, omdat ze daar echt hele mooie kleding hebben, wat precies mijn stijl is. En als ik daar kleding koop zie ik ook niet zoveel mensen met hetzelfde lopen, zoals je wel hebt als je bij de H&M koopt.
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Ik erger me aan de kleinste dingen al. En daar zeur ik dan ook over.
    Het meest aan mensen die naast me komen zitten in de bus, terwijl er nog zat andere plekken vrij zijn. Ik zit liever alleen, en niet met iemand half bovenop me, die soms ook nog eens een gesprek met me wil voeren, terwijl ik gewoon lekker muziek wil luisteren.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld?
    Het meeste gaat op aan kleding & concerten.
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    Zomer. Lekker warm & zon, zee en strand. Vlakbij het strand wonen is behoorlijk chill in de zomer. En mijn vriendengroep heeft te coole strandfeesten in de zomer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?
    Dat ik heel snel ruzie krijg met allerlei mensen om de meest stomme redenen.
    Wat zijn jullie interesses?
    Muziek luisteren, lezen en schrijven.
    Wat voor boeken lees je graag?
    De Gone-Serie vind ik erg mooi. Ook lees ik graag over pubers met liefdesproblemen, verkering en dergelijke. Drama vind ik ook wel leuk.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren?
    De scooter, dat is echt een leuke winkel. De meeste dingen die ze daar verkopen staan me leuk en ze willen altijd erg goed helpen om een leuke outfit te vinden.
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Ik erger me aan mensen die in de bus naast je gaan zitten terwijl je ik-weet-niet-hoeveel tassen hebt en er ook nog wel andere plekken vrij zijn. Ik erger me ook aan 'fans' die denken dat ze heeeeeeel veel over een artiest weten, andere fans die minder weten dan diegene afkraken en van die fans die zeggen dat ze verliefd zijn terwijl ze de artiest zelf niet eens van persoon kennen. Argh. Ook erger ik aan mijn ouders die vinden dat piercings een verkeerd beeld van iemand geven en ze je dwingen naar de kerk te gaan enz.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld?
    Het meeste gaat op aan ijsjes en milkshakes in de zomer, energiedrink en oorbellen.


    26 - 02 - '16

    wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?
    School en het feit dat maar niemand volwassen wordt in je klas.
    Wat zijn jullie interesses?
    Boeken, Muziek luisteren (Rock, punk, pop),Schrijven,Films kijken en MlP kijken.
    Wat voor boeken lees je graag?
    Fantasie, Maar wel goede fantasie en niet te vaag. Ik hou niet van sci-fiction. Ik vindt dat net iets te. Ook liefdes problemen Enzo vindt ik ook niet zo leuk om te lezen.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren?
    H&M
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Als het vies is in de bus of als mensen naast je komen zitten.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld?
    Iets lekkers van de kantine in de school.Anders gewoon dingen voor de los wat er mee doen.
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?Lente, want dat word het weer warm en kerst wat dat is gezellig.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wandering schreef:
    (...)
    Haha, je hoeft ze echt niet allemaal in te vullen. Het zijn voorbeelden(:

    Haha, oké.
    Mijn interesses zijn jongens, sport en boeken. Ik lees zo'n beetje alle soorten boeken, maar het liefst niet te 'duister'.
    Mijn kleren koop ik meestal bij de Scooter of de Sting, en soms ook wel bij Esprit of de H&M.
    Mijn grootste ergernis is als mensen me niet serieus nemen omdat ik te jong ben voor wat dan ook.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    More, more, more(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn interesses: Schrijven, lezen, tekenen (of gewoon creatief bezig zijn), hardlopen, computeren en muziek luisteren (het liefst alternatieve rock). (:
    Mijn favoriete boeken: Ik lees graag de boeken van Stephenie Meyer, Alyson Noel, C.S. Lewis, Kai Meyer, Ralph Helfer, etc. Ik ben nu bezig met boek één van de boekenserie De Grijze Jager. Ik lees het liefst verhalen die in de categorie fantasy vallen. (:
    Waar ik mijn kleding koop: Mijn moeder haalt heel vaak kleren voor me omdat ze goed weet wat ik leuk vind, maar als ik zelf naar de stad ga koop ik het liefst iets bij de H&M of de Coolcat.
    Mijn grootste ergernis: Als mensen iets doen en zeggen dat ze het heel goed kunnen, terwijl ze er helemaal niks van bakken.
    Wat ik het liefst van mijn zakgeld koop: Boeken of kleding. Maar sieraden of lekkere geurtjes kunnen me evengoed afleiden XD.
    Mijn favoriete tijd van het jaar: Deze tijd waarschijnlijk. Het is bijna vakantie, kerst komt eraan (veel gezelligheid), 27 december ben ik jarig, plus daarna komt nog oud en nieuw. :Y)

    Als je nog iets anders wilt weten mag je het gerust vragen. (krul) Veel succes met je opdracht (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:00 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Wat zijn voor jullie, als jongeren, dingen waar je tegen aanloopt? Zowel binnen als buiten school?
    Uhm, wat ik wil doen later, of ik alle vakken wel zo noodzakelijk vind, of ik aardig zal doen tegen mijn ouders....
    Wat zijn jullie interesses?
    Lezen, films, schrijven... Rustige dingen?
    Wat voor boeken lees je graag?
    Spannende fantasy boeken, zoals Harry Potter.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren?
    Uhm, meestal New Yorker.
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders?
    Vooral thuis, dat ze allemaal niet in het bovennatuurlijke geloven en het enige wat ze belangrijk vinden zijn wat ze doen in hun vrije tijd, wat niet verder gaat dan computeren en piano spelen. Kom op, er zijn toch nog meer leukere, interessantere dingen in het leven?
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld?
    Het mag dan nerderig klinken, maar boeken.
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    De lente, dan begint alles weer te bloeien en wordt het weer zonniger.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sport:Mijn sport is voltige :'D Turnen op een paard. Er zijn maar weinig mensen die het kennen, dus het zal wel origineel zijn.
    Grootste ergernis:: mijn lichaam. Vanwege het hypermobiliteitssyndroom kan ik minder doen dan ik wil. De ene keer heb ik er meer vrede mee dan de andere keer, maar het is nog vreselijk vervelend. Vooral met voltige, want dat is vrij intensief en is eigenlijk iets teveel, maar ik wil het zo graag blijven doen. De volgende dag lig ik dan ook plat op bed niets te doen (op zaterdag is er training).
    Interesses:: Noem me gek, maar ik vind natuurkunde ontzettend interessant. Met al die wetten enzo, hoe de wereld in elkaar zit. Verder ook fantasy: boeken, films, posters, tekeningen, alles! En ik ben gek van nail art :'D
    Waar ik tegenaan loop: de decaan bij ons op school. Ze doet op zich wel haar best, maar ze kan het gewoon niet. Verder kamp ik met onbegrip vanwege dat HMS, maar daar zal je weinig aan hebben...


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Sport:Mijn sport is voltige :'D Turnen op een paard. Er zijn maar weinig mensen die het kennen, dus het zal wel origineel zijn.
    Grootste ergernis:: mijn lichaam. Vanwege het hypermobiliteitssyndroom kan ik minder doen dan ik wil. De ene keer heb ik er meer vrede mee dan de andere keer, maar het is nog vreselijk vervelend. Vooral met voltige, want dat is vrij intensief en is eigenlijk iets teveel, maar ik wil het zo graag blijven doen. De volgende dag lig ik dan ook plat op bed niets te doen (op zaterdag is er training).
    Interesses:: Noem me gek, maar ik vind natuurkunde ontzettend interessant. Met al die wetten enzo, hoe de wereld in elkaar zit. Verder ook fantasy: boeken, films, posters, tekeningen, alles! En ik ben gek van nail art :'D
    Waar ik tegenaan loop: de decaan bij ons op school. Ze doet op zich wel haar best, maar ze kan het gewoon niet. Verder kamp ik met onbegrip vanwege dat HMS, maar daar zal je weinig aan hebben...


    Nee daar zal ik zeker niet niets aan hebben. Is het goed dat als ik er echt mee bezig ga ik je misschien wat vragen zal stellen over dat symdroom? - trouwens ik ken ook vaag iemand die dat syndroom heeft. Lijkt me echt vreselijk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dingen waar ik tegen aanloop: job vinden, en wat ik later wil gaan studeren
    Interesses: Muziek, schrijven, films en sport, vooral bijna alle balsporten.
    Grootste ergernis: De huidige maatschappij, waar veel mensen niet eens meer de moeite willen doen om je te leren kennen. De oppervlakkigheid van veel mensen.
    Wat voor boeken lees je graag: Romantische boeken, en boeken zoals de Hunger Games, Harry Potter e.d.
    Waar ga je het liefst naar de winkel om kleren te kopen: Zara
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld: Eten en boeken.
    Favoriete tijd van het jaar: De herfst.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zal het morgen voor je invullen. :]
    Ik moet nu gaan slapen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Interesses: Schrijven, mode, het Oude Egypte, fotografie, muziek luisteren, met de katten spelen doe ik ook vaak, ik heb mijn eigen Nail Art Studio, en ik hou van advocatuur.
    Sport: Stijldansen, klassiek ballet, mijn eigen choreografiën dansen.

    Wat voor boeken lees je graag? Boeken zoals the Hunger Games, en ik heb een nieuw boek gekregen, Sherlock Holmes and The Hound of the Baskervilles.
    Waar ga je het liefst naar de winkel voor kleren? Eh, het liefste naar de Primark en de H&M, ik bestel ook veel via internet, Abercrombie & Fitch bijvoorbeeld, Forever 21, River Island.
    Wat zijn jouw grootste ergenissen op school/thuis/ergens anders? Hm, mensen die doen alsof ze je kennen terwijl ze je helemaal niet kennen.
    Wat koop jij het liefst van je zakgeld? Ik krijg geen zakgeld, ik krijg alles wat ik wil.
    Wat is jouw favoriete tijd van het jaar, en waarom?
    De zomer, ik krijg ongelofelijk droog en dof haar van de koudere seizoenen, en ook mijn huid droogt uit, daarbij komt, ik hou van de zomer. Korte kleding, lekker naar buiten, laat donker.


    We'll still love each other, forever and always. <3