• De titel zegt het eigenlijk.
    De vraag is dus;
    Wat voor geloof heb jij?

    Ik, [/eerlijk gezegd] geloof nergens in. Geen god ofzo, neem het me niet kwalijk!


    -

    Ik geloof nergens in. Ook niet in dromen eigenlijk 0.o Alsof ze ooit uitkomen x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben een Moslim <33
    I'm proud of it^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    mijn god heeft een leeuwenstaart en een geitenbaard. <3


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik geloof in MezelfxD ach dat vindt ik een geweldig geloof, nee ff real, ik geloof in niets, ik zie het allemaal later welxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik verspil mijn tijd er niet aan. Waarom zou ik me zorgen maken over mijn dood, als ik hier en nu ben. Daar kom ik dan wel achter. Ik vind niks na de dood veel gerustellender klinken dan het leven als test en dan hupsakee de hel ingeknikkerd worden. Nee bedankt. Geloof ik liever in niks. Ik geloof denk ik ook niet in geesten, dat vind ik nogal .. bullshizzle. Ik geloof wel in mezelf ofzo. [Ik ben god, lees mijn dagboek!]
    Edit: Even voor de duidelijkheid, mensen mogen van mij best geloven ofzo. En het is ook niet beledigend bedoelt. Sorry, als je dat wel vind. Ik weet gewoon dat geloof een gevoelig onderwerp is, vandaar dat ik dit er even bij zet.


    amen_O_ zo denk ik er ook wel over


    Ice-cream Rockt more than you x3

    8-) ik heeb geen geloof,,

    alleen ik vind et juist leuk dat niet iedereen in het zelfde gelooft^^maar je hoeft niet te geloven, njaa ik geloof wel in reincarnatie fzo ^^[/mijn mening+ kleine geloof geval^^]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ben moslim 4 life

    Ik ben Atheïst.
    Geef mij maar Filosofie x3

    [Dit is Chaja, btw x3]

    Ik geloof niks. Alleen me oma wel. En dan gaat ze altijd 3 uur bidden voordat ik eten mag.


    The sag in my swag <3

    Ik ben Atheïst.
    Geef mij maar Filosofie x3

    [Dit is Chaja, btw x3]


    Wat is dat voor geloof>?
    nOOit van gehoord

    ja ik heb een eigen geloof met 3 aanhangers ^^ [NEE NIET EEN TH GELOOF!!]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Iick bin satanist :$.

    Dus ik geloof in Satan ;).

    Samen met mijn hele lieve meid (A).

    Alleen nu moet ze van de school naar de kerk dus ik moet een omgekeerd kruis voor kerst voor haar regelen xD.

    OMG ik doe dat echt hoor! Ze zegt dat ze nu al gek word als ze eraan denkt :O.

    Like. De school mag er ook wel eens rekening mee houden dat er ook nog satanisten op haar school zijn xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik geloof niet echt in een god ofzo, maar ik geloof wel in bepaalde dingen:

    *'Iets' na de dood
    *Geesten
    *En dat bepaalde mensen een 'kracht' hebben. (Paranormaal etc.)



    YAAAAAAAAAAAAY, Ik ook.

    Ik geloof in geesten en leven na de dood. Ik geloof niet in God, dat vind ik onzin. Maar ik heb er niks tegen, iedereen moet geloven waar hij zich goed bij voelt ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jij weet het Meid

    Ik heb een geloof: De Islam

    En geloof 100% in Allah