• De titel zegt het eigenlijk.
    De vraag is dus;
    Wat voor geloof heb jij?

Ik, [/eerlijk gezegd] geloof nergens in. Geen god ofzo, neem het me niet kwalijk!

-

Ik ben een Christen, geloof in God.

i need you like a heart needs a beat.

Ik geloof niet echt in een god ofzo, maar ik geloof wel in bepaalde dingen:

*'Iets' na de dood
    *Geesten
    *En dat bepaalde mensen een 'kracht' hebben. (Paranormaal etc.)

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

Maar weet je ik dacht dus dat maar 2% van nederland christen was. Maar hier in de randstad is t zo weinig, maar al die mensen in dat boerenland enzoo zijn heel veel christen o.o

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Ik ben atheist. Hoewel het technisch wel een atheist is die een beetje gelooft. Er is iets, maar ik heb geen flauw idee wat, that's it.

History is not hatred.

Maar weet je ik dacht dus dat maar 2% van nederland christen was. Maar hier in de randstad is t zo weinig, maar al die mensen in dat boerenland enzoo zijn heel veel christen o.o

dat is waar, maar binnen et christendom heb je ook nog zó veel stromingen,
    PKN, hervormd, nieuw hervormd, nieuwe gereformeerd, gereformeerd, streng gereformeerd, vrijgemaakt hervormd, pinkstergemeente, volle evangelie gemeente, en die verschillen allemaal onderling ZOVEEEEEEEEL, en dan heb k nog niet eens alle stromingen gehad.xD

i need you like a heart needs a beat.

Wicca.
    Oke, eigelijk begint dat steeds minder te worden.. maja.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

*'Iets' na de dood
    *Geesten

Ja, dat denk ik ook, ik denk heel vaak dat mijn vader me ziet, daarboven.
    Eigenlijk best raar. ;D

-

Ik verspil mijn tijd er niet aan. Waarom zou ik me zorgen maken over mijn dood, als ik hier en nu ben. Daar kom ik dan wel achter. Ik vind niks na de dood veel gerustellender klinken dan het leven als test en dan hupsakee de hel ingeknikkerd worden. Nee bedankt. Geloof ik liever in niks. Ik geloof denk ik ook niet in geesten, dat vind ik nogal .. bullshizzle. Ik geloof wel in mezelf ofzo. [Ik ben god, lees mijn dagboek!]
    Edit: Even voor de duidelijkheid, mensen mogen van mij best geloven ofzo. En het is ook niet beledigend bedoelt. Sorry, als je dat wel vind. Ik weet gewoon dat geloof een gevoelig onderwerp is, vandaar dat ik dit er even bij zet.

Mew <3

*'Iets' na de dood
    *Geesten

jaaa, daar geloof ik oowk in

Ik ben protestant... Maar zoals de meeste denken,, het is niet saai! En de kerk is leuk! Oké, de meeste niet, met een orgel enzo, maar wij hebben een drumstel, keyboard, (bas)gitaar en nog veel meer. En we mogen best veel, als we maar niet te veel met de duivel doen. Dat is mijn geloof,,..
    xx

Ik ben christen,maar ik ben ni heel erg gelovig.Ik ben dr eigelijk nooit mee bezig.

Je bent nooit uitgeleerd.

Ik geloof niet in een god ofzo.
    Vroeger wel, maar dankzij school en al die verhalen ben ik gestopt met geloven.

ik ben Christelijk; niet heel erg extreem, maar wel gelovig.

I am an idiot, I move.

Ik ben Katholiek gedoopt :S
    Maar, ik doe er niets mee. Mijn moeder weet dat ik bidden haat, dus dwingt ze me niet [hoop ik voor haar]

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Potloodisme, ik mag de toekomst voorspelen met Ikea potloodjes XD

It's all for you, my butterfly.