• Hoe ben je sociaal? :W

    ik heb zojuist besloten dat ik hoognodig nieuwe vrienden moet zoeken. Waarom? De meisjes waar ik nu steeds bij zit in de pauze zijn annoying as the fuck, zitten continu tegen mij aan te zeiken over elkaar. Sluiten me buiten tijdens het fietsen, en dan zeg ik eens: 'Ja ik ga niet mee' is het ook niet goed. Sommige noemen hun grapjes humor, ik noem het flauw. De één probeerd stoer te doen op school, de andere is opeens een grote meid op msn. They drive me crazy. :W

    Op school zijn geen aardige mensjes, ja ik heb een groepje in mijn klas waar het redelijk mee klikt maar echt goede vrienden? Nope. Maar Sev, je had toch best een goed sociaal leven? Ja, inderdaad, afgelopen schooljaar was mijn sociale leven perfect, maar toen verhuisde mijn (beste)vriendin (deel 73856856) en viel alles (opnieuw) in het water. Op mijn school kan ik niet echt mensen vinden waarvan ik zeg: 'Hé, daar klikt het mee!' De meisjes van Ballet zijn aardig maar wonen òf buien de stad en hebben het altijd druk, òf zijn ietwat kinds naar mijn mening (nou, ik ben zelf ook een kind, I know, maar hun zitten nog een beetje verder onder mij). Hoe wil Sevda sociaal worden en nieuwe vrienden maken, terwijl ze stiekem hardstikke verlegen is in het begin :W

    Btw, ben ik de enige die de laatste tijd merkt dat Quizlet sloom/kut doet?


    Let it come and let it be

    Ik had een soortgelijk probleem aan het begin van het jaar. Ik zat altijd met twee andere meisjes in de pauze ergens in een uithoek van de school en verveelde me daar dood. Echt, ik zat alleen maar op m'n mobieltje -_- toen was ik het zat en ging ik een keer een rondje door de school lopen. Een klasgenoot van mij naast wie ik wel eens zat stond bij een groot groepje mensen die bijna allemaal onbekend voor mij waren, en toen ging ik daarbij staan. En binnen een week was ik volledig opgenomen in de groep (:
    Misschien werkt het bij jou ook wel, give it a try! Ik was eerst ook bang, maar daar heb ik me gewoon overheen gezet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Countenance schreef:
    (...)
    Precies. Of ze willen niet luisteren naar je standpunt. Die ene lompe 'vriendin' van me die op school continu de stoere uit probeerd te hangen denkt dat ze grappig is als ze me 'hard' slaat. Wat overigens helemaal neit hard is. Maar echt zo met d'r vuist op mijn arm en dan vraag ik zo van: 'Waar slaat dat op?' Reactie: 'Hihi, haha, whahahaha!'


    WIE IS DAT WIJF? ;O
    *le balt vuisten*


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Defensive schreef:
    Ik had een soortgelijk probleem aan het begin van het jaar. Ik zat altijd met twee andere meisjes in de pauze ergens in een uithoek van de school en verveelde me daar dood. Echt, ik zat alleen maar op m'n mobieltje -_- toen was ik het zat en ging ik een keer een rondje door de school lopen. Een klasgenoot van mij naast wie ik wel eens zat stond bij een groot groepje mensen die bijna allemaal onbekend voor mij waren, en toen ging ik daarbij staan. En binnen een week was ik volledig opgenomen in de groep (:
    Misschien werkt het bij jou ook wel, give it a try! Ik was eerst ook bang, maar daar heb ik me gewoon overheen gezet.

    Ik ken wel een groep waar ik bij kan staan waar ik maar enkele ken. De vwo klas, het zijn best aardige mensen. Ik zal het eens proberen, bedankt (:


    Let it come and let it be

    weheartit schreef:
    (...)

    WIE IS DAT WIJF? ;O
    *le balt vuisten*

    Mijn, euh, 'vriendin' dus. :W
    Op kindervakantiewerk heb ik ook al eens tegen d'r gechreeuwd dat ze d'r bek dicht moest houden of dat ik 'm dichtmep omdat ze achter mijn rug om zat te kutten, maar ja. Dat is zij dus al weer vergeten D:


    Let it come and let it be

    Lol zo zit ik ook, maar ik ontmoet nooit nieuwe mensen dus ik ben bang dat ik nooit nieuwe vrienden zal krijgen :'D


    -