• Hoe ben je sociaal? :W

    ik heb zojuist besloten dat ik hoognodig nieuwe vrienden moet zoeken. Waarom? De meisjes waar ik nu steeds bij zit in de pauze zijn annoying as the fuck, zitten continu tegen mij aan te zeiken over elkaar. Sluiten me buiten tijdens het fietsen, en dan zeg ik eens: 'Ja ik ga niet mee' is het ook niet goed. Sommige noemen hun grapjes humor, ik noem het flauw. De één probeerd stoer te doen op school, de andere is opeens een grote meid op msn. They drive me crazy. :W

    Op school zijn geen aardige mensjes, ja ik heb een groepje in mijn klas waar het redelijk mee klikt maar echt goede vrienden? Nope. Maar Sev, je had toch best een goed sociaal leven? Ja, inderdaad, afgelopen schooljaar was mijn sociale leven perfect, maar toen verhuisde mijn (beste)vriendin (deel 73856856) en viel alles (opnieuw) in het water. Op mijn school kan ik niet echt mensen vinden waarvan ik zeg: 'Hé, daar klikt het mee!' De meisjes van Ballet zijn aardig maar wonen òf buien de stad en hebben het altijd druk, òf zijn ietwat kinds naar mijn mening (nou, ik ben zelf ook een kind, I know, maar hun zitten nog een beetje verder onder mij). Hoe wil Sevda sociaal worden en nieuwe vrienden maken, terwijl ze stiekem hardstikke verlegen is in het begin :W

    Btw, ben ik de enige die de laatste tijd merkt dat Quizlet sloom/kut doet?


    Let it come and let it be

    LaJoie schreef:
    (...)
    Lol dat doen ze op mijn school letterlijk. In een kast kruipen en een half uur later de les inkomen met het excuus: 'sorry meneer, we waren naar Narnia ;$' Hahaha.


    Dan komen jullie wel allemaal uit de kast uiteindelijk -wbw /slechtewoordgrap

    LaJoie schreef:
    (...)
    De leerkracht lachte maar ze stonden wel als onwettig afwezig genoteerd :p


    Hahaha, ik vind het leuk om mijn leraar te pesten. Want dat doet ze ook bij ons. En het grappigste gedeelte is waar ze net zo rood word als een tomaat. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Element schreef:
    (...)

    Dan komen jullie wel allemaal uit de kast uiteindelijk -wbw /slechtewoordgrap

    Stiekem was het best grappig hoor :W


    Let it come and let it be

    Owkee ik ben wel sociaal aangelegd, maar ik kan er niet echt tips over geven.
    Gwn spontaan met iemand een praatje maken die je niet kent uit je school, maar je wel aardig lijkt?? Alleen zie ik dat de meesten niet doen. T ligt er echt aan watvoor mensen in je school zitten, miss zal wel helemaal niemand ooit een echte goede vriedin van je worden van die school, omdat het bij hen allemaal niet echt klikt ofzo. Maar ik denk het wel, kan haast niet anders.

    Look around, maak een praatje hier en daar, kom zelfverzekerd over, maak grapjes die wel grappig zijn, laat zien wie je bent, dat je aardig en leuk persoon bent, miss komen de vrienden dan wel.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sevda moet bij ons op school komen. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Sevda moet bij ons op school komen. *O*


    Neeheeee ze komt al bij mij! (cat)

    Element schreef:
    (...)

    Dan komen jullie wel allemaal uit de kast uiteindelijk -wbw /slechtewoordgrap

    Wist al langer dat je geen humor had.
    Okéneejk;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Element schreef:
    (...)

    Neeheeee ze komt al bij mij! (cat)

    Noh, :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kom onder mijn bed wonen :3

    Ik maak best wel snel nieuwe vrienden, als je gewoon aardig met iedereen doet kom je er vanzelf achter met wie je écht een klik hebt (:
    + met 'gewoon aardige' mensen kun je ook een hele leuke tijd hebben op school, het hoeven niet meteen je nieuwe beste vrienden te zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LaJoie schreef:
    (...)
    Wist al langer dat je geen humor had.
    Okéneejk;$


    Je vind me wel grappig, maar durft het niet toe te geven ;$

    Taize schreef:
    Ik maak best wel snel nieuwe vrienden, als je gewoon aardig met iedereen doet kom je er vanzelf achter met wie je écht een klik hebt (:
    + met 'gewoon aardige' mensen kun je ook een hele leuke tijd hebben op school, het hoeven niet meteen je nieuwe beste vrienden te zijn.

    Het gaat me niet zo zeer om school, maar meer om buiten school :3


    Let it come and let it be

    Element schreef:
    (...)

    Je vind me wel grappig, maar durft het niet toe te geven ;$

    Yeahyou'vegotme.;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Helaas heb ik ongeveer hetzelfde probleem. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Misschien kun je eens vragen aan je menotr/mentrix of hij/zij je eens een keer naast een ander zet? Dan word je wel gedwongen met diegene om te gaan omdat je moet samenwerken. En anders gewoon eens bij le random groepje gaan staan. Dan natuurlijk wel iets zeggen, anders werkt het averechts.

    Maarja, ik ben zelf ook niet geweldig in vrienden maken, spreek alleen maar af met vrienden buiten school.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.