Hoe ben je sociaal? :W
ik heb zojuist besloten dat ik hoognodig nieuwe vrienden moet zoeken. Waarom? De meisjes waar ik nu steeds bij zit in de pauze zijn annoying as the fuck, zitten continu tegen mij aan te zeiken over elkaar. Sluiten me buiten tijdens het fietsen, en dan zeg ik eens: 'Ja ik ga niet mee' is het ook niet goed. Sommige noemen hun grapjes humor, ik noem het flauw. De één probeerd stoer te doen op school, de andere is opeens een grote meid op msn. They drive me crazy. :W
Op school zijn geen aardige mensjes, ja ik heb een groepje in mijn klas waar het redelijk mee klikt maar echt goede vrienden? Nope. Maar Sev, je had toch best een goed sociaal leven? Ja, inderdaad, afgelopen schooljaar was mijn sociale leven perfect, maar toen verhuisde mijn (beste)vriendin (deel 73856856) en viel alles (opnieuw) in het water. Op mijn school kan ik niet echt mensen vinden waarvan ik zeg: 'Hé, daar klikt het mee!' De meisjes van Ballet zijn aardig maar wonen òf buien de stad en hebben het altijd druk, òf zijn ietwat kinds naar mijn mening (nou, ik ben zelf ook een kind, I know, maar hun zitten nog een beetje verder onder mij). Hoe wil Sevda sociaal worden en nieuwe vrienden maken, terwijl ze stiekem hardstikke verlegen is in het begin :W
Btw, ben ik de enige die de laatste tijd merkt dat Quizlet sloom/kut doet?
Let it come and let it be