• Hoe ben je sociaal? :W

    ik heb zojuist besloten dat ik hoognodig nieuwe vrienden moet zoeken. Waarom? De meisjes waar ik nu steeds bij zit in de pauze zijn annoying as the fuck, zitten continu tegen mij aan te zeiken over elkaar. Sluiten me buiten tijdens het fietsen, en dan zeg ik eens: 'Ja ik ga niet mee' is het ook niet goed. Sommige noemen hun grapjes humor, ik noem het flauw. De één probeerd stoer te doen op school, de andere is opeens een grote meid op msn. They drive me crazy. :W

    Op school zijn geen aardige mensjes, ja ik heb een groepje in mijn klas waar het redelijk mee klikt maar echt goede vrienden? Nope. Maar Sev, je had toch best een goed sociaal leven? Ja, inderdaad, afgelopen schooljaar was mijn sociale leven perfect, maar toen verhuisde mijn (beste)vriendin (deel 73856856) en viel alles (opnieuw) in het water. Op mijn school kan ik niet echt mensen vinden waarvan ik zeg: 'Hé, daar klikt het mee!' De meisjes van Ballet zijn aardig maar wonen òf buien de stad en hebben het altijd druk, òf zijn ietwat kinds naar mijn mening (nou, ik ben zelf ook een kind, I know, maar hun zitten nog een beetje verder onder mij). Hoe wil Sevda sociaal worden en nieuwe vrienden maken, terwijl ze stiekem hardstikke verlegen is in het begin :W

    Btw, ben ik de enige die de laatste tijd merkt dat Quizlet sloom/kut doet?


    Let it come and let it be

    Sevda moet naar friesland verhuizen D:

    Ik herken het probleem helemaal. Er zitten nog wel toffe mensen in mijn klas, maar ik ken ze niet goed genoeg om ze als vrienden te beschouwen en ben te verlegen om me aan hen op te dringen. Maar als het moet ga ik wel bij hen staan.
    En nee, Q doet niet overdreven traag bij mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Element schreef:
    Sevda moet naar friesland verhuizen D:

    Zou ik graag doen, maar dan wel aan het einde van dit semester, op dit moment willen zelfs de VMBO scholen me niet hebben en ik wil VWO kunnen (blijven) doen. Dus ik moet eerst hard werken zodat ik van deze pleures school af kan en daarna mag jij mijn moeder overtuigen.:W


    Let it come and let it be

    Koop mensen om of dreig ermee dat je ze gaat opeten

    Ok nee...ik zou het niet weten want ik ben zelf ook niet erg sociaal aangelegd :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tempesta schreef:
    Ik herken het probleem helemaal. Er zitten nog wel toffe mensen in mijn klas, maar ik ken ze niet goed genoeg om ze als vrienden te beschouwen en ben te verlegen om me aan hen op te dringen. Maar als het moet ga ik wel bij hen staan.
    En nee, Q doet niet overdreven traag bij mij.

    Precies, maar buitens school spreek ik ook nooit met ze af. Ja we praten op MSN/Facebook/Twitter, maar iedere dag achter de computer is ook niets. En ik merk ook echt wat dit verfuckte sociale leven emt me doet qua humeur en alles. En op Meetings kan ik neit blijven leven :"D


    Let it come and let it be

    Tsja, ik ben ook niet zo'n held in nieuwe vrienden maken, maar ik zou zeggen: ga met je vrienden (of kennissen) mee naar andere mensen, spreek vaak in groep af met mensen die niet iedereen kent, leer elkaars vrienden kennen, tralala... :W


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben ook vriendloos hoor, heb niemand. Ik ben alleen wel gelukkig met mijn leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LaJoie schreef:
    Tsja, ik ben ook niet zo'n held in nieuwe vrienden maken, maar ik zou zeggen: ga met je vrienden (of kennissen) mee naar andere mensen, spreek vaak in groep af met mensen die niet iedereen kent, leer elkaars vrienden kennen, tralala... :W

    Dat is best een goed idee, eigenlijk. Nu maar hopen dat het werkt en eerst maar eens oude vrienden gaan opzoeken. (Sinds de middelbare school is best wel veel verwaterd, zowel perongeluk als expres:W Al spreek ik sommige nog wel eens.)


    Let it come and let it be

    Heb ik ook soms. Bijvoorbeeld als ik met mijn vriendinnen ben, en ik opeens op iets reageer, reageren ze van ''Jij bent gek.'' Heel de tijd. En dat is echt heel irritant. Oke, als je het 1keertje ofzo zegt, voor de gein, is het wel goed. Maar als je het constant blijft herhalen, is het heel irritant. En ik heb het gevoel dat ze mij helemaal niet snappen.

    DUS SEVDA, ZULLEN WE MET DE Q MENSJES ALLEMAAL NAAR NARNIA VERTREKKKKKEN? ;DDD


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat is best een goed idee, eigenlijk. Nu maar hopen dat het werkt en eerst maar eens oude vrienden gaan opzoeken. (Sinds de middelbare school is best wel veel verwaterd, zowel perongeluk als expres:W Al spreek ik sommige nog wel eens.)

    Met oude vrienden afspreken is echt léuk, haha. Je kan ze zó veel vertellen en ookal zijn sommigen zo hard veranderd, ergens blijven ze die persoon van vroeger en dat is geweldig, je kan er echt goed mee praten. :'D Of naja, degenen waarmee je na die jaren nog mee overeen komt, dan :p


    Has no one told you she's not breathing?

    weheartit schreef:


    DUS SEVDA, ZULLEN WE MET DE Q MENSJES ALLEMAAL NAAR NARNIA VERTREKKKKKEN? ;DDD

    Lol dat doen ze op mijn school letterlijk. In een kast kruipen en een half uur later de les inkomen met het excuus: 'sorry meneer, we waren naar Narnia ;$' Hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Lol dat doen ze op mijn school letterlijk. In een kast kruipen en een half uur later de les inkomen met het excuus: 'sorry meneer, we waren naar Narnia ;$' Hahaha.



    HAHHAHAH. Goeie excuses voor volgende keer als ik te laat kom. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Lol dat doen ze op mijn school letterlijk. In een kast kruipen en een half uur later de les inkomen met het excuus: 'sorry meneer, we waren naar Narnia ;$' Hahaha.

    Oh, die ga ik ook gebruiken in het vervolg. 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    weheartit schreef:
    (...)


    HAHHAHAH. Goeie excuses voor volgende keer als ik te laat kom. ;x

    De leerkracht lachte maar ze stonden wel als onwettig afwezig genoteerd :p


    Has no one told you she's not breathing?

    weheartit schreef:
    Heb ik ook soms. Bijvoorbeeld als ik met mijn vriendinnen ben, en ik opeens op iets reageer, reageren ze van ''Jij bent gek.'' Heel de tijd. En dat is echt heel irritant. Oke, als je het 1keertje ofzo zegt, voor de gein, is het wel goed. Maar als je het constant blijft herhalen, is het heel irritant. En ik heb het gevoel dat ze mij helemaal niet snappen.

    DUS SEVDA, ZULLEN WE MET DE Q MENSJES ALLEMAAL NAAR NARNIA VERTREKKKKKEN? ;DDD

    Precies. Of ze willen niet luisteren naar je standpunt. Die ene lompe 'vriendin' van me die op school continu de stoere uit probeerd te hangen denkt dat ze grappig is als ze me 'hard' slaat. Wat overigens helemaal neit hard is. Maar echt zo met d'r vuist op mijn arm en dan vraag ik zo van: 'Waar slaat dat op?' Reactie: 'Hihi, haha, whahahaha!'


    Let it come and let it be