• hoi.

    een collega en ik hebben laatst de film potc4 gezien en nu hebben we een vriendelijke discussie over of dat een kus van een meermin nu dodelijk is of dat het sailer behoed voor verdrinking.

    kunnen jullie ons helpen ?

    gr underworld95 en kweenie

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Google het?

    Ik denk dat die kus eerder dient om die man mee de diepte in te sleuren. Want Philip leefde toch ook nog gewoon?

    Edit: Neee neee, ik weet het! Met zo'n kus zorg je ervoor dat die persoon onder water kan ademen. Want Serena kuste Philip en toen kon die onder water ademen. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:55 ]


    Let the Night embrace you

    Volgens mij is de kus van een meermin niet dodelijk. Maar als ze de zeeman zo ver krijgen hun te zoenen, slepen ze hem mee naar de diepte en eten ze hem op. Dat gebeurde uiteindelijk ook met die Christen uit het verhaal.


    To love is to destroy.

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat die kus eerder dient om die man mee de diepte in te sleuren. Want Philip leefde toch ook nog gewoon?


    Ex astris, sciencia

    Weet niet zeker, maar volgens mij is hij inderdaad niet dodelijk ^ ^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik dacht dat ze hen betoverden door hun gezang en hun kus, waardoor ze hen konden... Naja wat ze ook met hen deden daarna :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Volgensmij kan een man die door een zeemeermin wordt gekust onder water ademen, mais je ne sais pas


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Volgens mij ben ik de enigste hier die denkt dat de zeemeerminnen hem niet gaan opeten :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Posy schreef:
    Volgens mij is de kus van een meermin niet dodelijk. Maar als ze de zeeman zo ver krijgen hun te zoenen, slepen ze hem mee naar de diepte en eten ze hem op. Dat gebeurde uiteindelijk ook met die Christen uit het verhaal.


    26 - 02 - '16

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat die kus eerder dient om die man mee de diepte in te sleuren. Want Philip leefde toch ook nog gewoon?

    Edit: Neee neee, ik weet het! Met zo'n kus zorg je ervoor dat die persoon onder water kan ademen. Want Serena kuste Philip en toen kon die onder water ademen. :Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    De kus dient om de man te betoveren en hem de diepte van de zee in te sleuren. Net als hun zang, alleen is het dan de bedoeling om de mannen op de rotsen te laten varen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall