• Denk aan TV-series, progamma's, Hollywood, etc. Wat voor soort RPG willen jullie? ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Inkheart schreef:
    (...)
    klinkt leuk zolang het geen 1-regel RPG wordt.


    Dat worden RPG's van mij nooit :P
    Check pirates maar eens :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat worden RPG's van mij nooit :P
    Check pirates maar eens :'D

    dat had ik ook niet gedacht, ik ken jou RPG wel een beetje

    Inkheart schreef:
    (...)
    dat had ik ook niet gedacht, ik ken jou RPG wel een beetje


    haha, er hoeven geen mega stukken geschreven worden.. Maar one-linen vind ik kuuuuut :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Lol, ghehe :Y)
    Kan ook nog een gevolg maken voor als ze teruggaan naar bewoonde wereld.
    Dat ze undercover moeten en het normale weer op moeten zien te pakken ^^

    Meheh, dat is ook awesome, misschien nog wel beter. (wbw)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Meheh, dat is ook awesome, misschien nog wel beter. (wbw)


    Lol, het blijft leuker bij het begin te beginnen. Dikke chaos, weinig voedel en water.. Bendes die de winkels die er nog staan pludneren, mensen zonder rijbewijs die in auto's rondcrossen etc. etc. xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Lol, het blijft leuker bij het begin te beginnen. Dikke chaos, weinig voedel en water.. Bendes die de winkels die er nog staan pludneren, mensen zonder rijbewijs die in auto's rondcrossen etc. etc. xd

    Me. Wants. :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Endure schreef:
    (...)

    Lol, het blijft leuker bij het begin te beginnen. Dikke chaos, weinig voedel en water.. Bendes die de winkels die er nog staan pludneren, mensen zonder rijbewijs die in auto's rondcrossen etc. etc. xd

    ik ben verkocht, wanneer komt hij??

    Pariah schreef:
    (...)
    Me. Wants. :9~


    Ik open hem als er meer mensen zijn die het leuk lijkt :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik open hem als er meer mensen zijn die het leuk lijkt :'D

    Me still wants. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Me still wants. D:


    Twee dingen nodig:

    1) Meer mensen die het willen.
    2) Tijd om het te openen, wss in het weekend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik open hem als er meer mensen zijn die het leuk lijkt :'D

    Mij lijkt hij ook leuk. Maar inderdaad op voorwaarde dat het niet ondergespamd wordt met onerulers, want dat gaat te snel voor mij en dat is helemaal niet mijn stijl van RPG'en.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Mij lijkt hij ook leuk. Maar inderdaad op voorwaarde dat het niet ondergespamd wordt met onerulers, want dat gaat te snel voor mij en dat is helemaal niet mijn stijl van RPG'en.


    Ik vind het ook niet fijn als er per dag al 5 pagina's meer zijn, dat is vaak trouwens enkel even in het begin..
    Maar zal er ook duidelijk inzetten dat we niet gediend zijn van onerulers :Y)
    Haha lol, dan maar wat minder joiners met stukkne die het lezen echt waard zijn, i.p.v. steeds 1 zinnetje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Lol, het blijft leuker bij het begin te beginnen. Dikke chaos, weinig voedel en water.. Bendes die de winkels die er nog staan pludneren, mensen zonder rijbewijs die in auto's rondcrossen etc. etc. xd


    Waah, klinkt stoer :3
    I'm in ^-^

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet fijn als er per dag al 5 pagina's meer zijn, dat is vaak trouwens enkel even in het begin..
    Maar zal er ook duidelijk inzetten dat we niet gediend zijn van onerulers :Y)
    Haha lol, dan maar wat minder joiners met stukkne die het lezen echt waard zijn, i.p.v. steeds 1 zinnetje.

    je punt 1 van je lijstje is al bijna vervult, je hebt mensen die wel willen met langere stukjes tekst:)

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet fijn als er per dag al 5 pagina's meer zijn, dat is vaak trouwens enkel even in het begin..
    Maar zal er ook duidelijk inzetten dat we niet gediend zijn van onerulers :Y)
    Haha lol, dan maar wat minder joiners met stukkne die het lezen echt waard zijn, i.p.v. steeds 1 zinnetje.

    Het concept doet me een beetje denken aan The Book of Eli, alleen dan minder extreem c:

    Hadden we ooit niet, helemaal in het begin een gelijkaardig RPG? Ik meen me te herrinneren van wel, maar ik ben niet zeker...


    Frankly my dear, I don't give a damn.