• Denk aan TV-series, progamma's, Hollywood, etc. Wat voor soort RPG willen jullie? ;D.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Progeny schreef:
    LOL, jij bent like, de moeder van RPG! Ik zie het al helemaal voor me.:'D

dezemoestikplaatsenwanthijissosexy:9~

Who is that and why the hell is he not in my life ?:9~

Naam... Eh.

'No one left.'
    'The day the bombs came.'
    'Survivors'
    'Good night, tiny humans' Oh yeah, I went there
    Sumthin' like that ;D

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 18:27 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Cumberbatch schreef:
    (...)
    Who is that and why the hell is he not in my life ?:9~

Naam... Eh.

'No one left.'
    'The day the bombs came.'
    'Survivors'
    'Good night, tiny humans' Oh yeah, I went there
    Sumthin' like that ;D

That's Alexander Skarsgård, of te wel Eric Northman uit True Blood. But hands off, he's min!*O*

EN LOL, ik stem voor de 4e titel!

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 18:35 ]

everything, in time

Progeny schreef:
    (...)

That's Alexander Skarsgård, of te wel Eric Northman uit True Blood. But hands off, he's min!*O*

Haha, ik zag laatst voor het eerst een aflevering van True Blood, pittig awesome was dat :3

En die vierde titel zou wel geniaal zijn :'D Al vind ik "The day the bombs came" ook mooi ^-^

Progeny schreef:
    (...)

True Blood, good, dat staat op mijn To-watch lijst _O_

Eigenlijk is die titel best wel passend op een vergezochte, maar toch awesome manier ;o

Endure schreef:
    (...)

Lol, ik zeur altijd veel in topics heb ik het idee, maar dat komt omdat het voor niemand leuk is als er een mary sue is ofzo :'D Daarom ga ik dan altijd PB'en van; Ja dit dit en dat, zou je alsjeblieft dit en dat?

DUs geen zorgen, dat hameren op lange posts komt ook wel goed ^^

Anders doe je een soort 'test' dat je iedereen een stuk stuurt om te kijken hoe ze qua lengte enzo antwoorden? :3

Trust me. I'm the doctor

Kom samen hier kijken joh, ik heb seizoen 1, 2 en 3 op dvd._O_
    Die titel past best als je goed nadenkt. Good night zegt een ouder vaak tegen een kind of een vriendin tegen een andere vriendin of iets in die richting. Als een soort 'zorg goed voor jezelf deze nacht'. En de kinderen uit de RPG moeten ook voor zichzelf zorgen. Ver genoeg gezocht?:'D

everything, in time

;o ;o Ik ga ze waarschijnlijk wel eens op internet kijken of zo ;D Nu ben ik nog bezig met Doctor Who en Once Upon A Time ;D En Supernatural moet ik ook nog kijken ;o Veel werk tegenwoordig ;x

Oh, ik zat eerder zo te denken dat de overheid een bomb gooit om hen uit te roeien. 'Good night, tiny humans' -presses the button- and KABOOOM. Know what I'm sayin'?

Oh, ja dat kan natuurlijk ook.-owned

En dat is indeed veel kijk werk, maar je moet True Blood echt voorrang geven!(wbw)

everything, in time

Maar een titel met een dubbele betekenis is natuurlijk ook awesome. Dan staat het open voor interpretatie ;D

Maybe I should... Sure like that blonde over there...

Ik heb nog veel meer gifs van hem, zal ze wel eens sturen als ik op de laptop zit, zit nu namelijk op de iPod.:'DE
    Eerst had die gast in de serie halflang haar, maar toen was zijn 'vriendin' met zijn haar bezig, alleen toen moest hij plotseling iemand vermoorden waardoor er bloed in zijn haar zat en hij het af moest knippen haha.:W

Ben wel benieuwd, nu komen er binnenkort al twee leuke RPG's.*O*

everything, in time

Ik vind zijn korte haar wel mooi eigenlijk ;o
    Hoe droog kan je trouwens zijn x'D Vriendinnetje zit met z'n haar te spelen en dan moet hij heel plots even iemand doden lol ;'D

Twee? Ik kan niet meer tellen blijkbaar ;x Of ik heb er over gelezen x'D Welke nog misschien ?

Haha nou, het is eigenlijk zijn "nageslacht" hij heeft haar, Pam, tot vampier gemaakt. En in die serie heet het dan een PROGENY (and then, a light went on). Zijn haar zat in de verf -highlights of zo- en toen moest hij beneden in de kelder iemand hebben voor een verhoor. Maar die man had zilver bij zich en gooide dat in het gezicht van Eric. Eric werd nogal kwaad daarom en BAM._O_

Nope, niet overheen gelezen, maar Sam en ik zijn bezig met 'n verhaal voor een RPG. (:

everything, in time

Wait. Progeny...

Eric seems like a bamf, al snap ik geen snars van wat de link is tussen highlights en verhoren, but still ;D

I'm sure it will be good. ;D

Cumberbatch schreef:
    Wait. Progeny...

Eric seems like a bamf, al snap ik geen snars van wat de link is tussen highlights en verhoren, but still ;D

I'm sure it will be good. ;D

LOL die gif hahahah :'D
    Eric is een man van veel dingen tegelijk. Als je het kijkt spreekt het voor zich.(cat)

Dit komt trouwens uit die scene:

Heb ook die hele scene voor je op youtube als je wilt?_O_

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:28 ]

everything, in time

Progeny schreef:
    (...)

LOL die gif hahahah :'D
    Eric is een man van veel dingen tegelijk. Als je het kijkt spreekt het voor zich.(cat)

In that case True Blood shall be watched in this house ;o

And I love Joeys face in that one. The dude is perfect for gifs c: