• Hey,
    welke versie van Rue's lullaby van de Hunger Games vind jij het mooiste?
    Ik op het moment deze, maar er zijn ook nog heel wat andere versies en ik was benieuwd:


    Als ie het niet doet: linkje.

    Ik wist niet waar ik hem moest plaatsen, dus plaatste ik hem hier :]

    xRosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind dat echt een verschrikkelijke versie door de toch al verschrikkelijke zang en vervolgens de nog verschrikkelijkere autotune die er overheen gegooid is :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bestaat er muziek van dan? *leeft onder een steen*

    Minsa schreef:
    Bestaat er muziek van dan? *leeft onder een steen*


    Nog niet, fanmade ^^ Alleen ik vind tot nu toe geen versie echt mooi ofzo. ik ga wachten op de officiele versie :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik vind dat echt een verschrikkelijke versie door de toch al verschrikkelijke zang en vervolgens de nog verschrikkelijkere autotune die er overheen gegooid is :Y)

    Lol, dat kan natuurlijk. Wat zijn de betere versies dan? :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, dat kan natuurlijk. Wat zijn de betere versies dan? :]


    Ik vind er geen écht goed, maar als ik dan toch moet kiezen deze is dan beter x]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 17:20 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik vind er geen écht goed, maar als ik dan toch moet kiezen deze is dan beter x]

    Is dat niet precies dezelfde versie als de mijne, alleen dan met een ander geluid en een andere zangeres? :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Stop singing over the very pretty song. o.o seriously. i was like: yay, i like this song!
    then the voice came.
    Horror.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Stop singing over the very pretty song. o.o seriously. i was like: yay, i like this song!
    then the voice came.
    Horror.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Is dat niet precies dezelfde versie als de mijne, alleen dan met een ander geluid en een andere zangeres? :]


    Ik zei toch dat ik die van jou slecht vond juist om de zang en de autotune? Dus ja, het is dezelfde versie, lijkt mij vrij logisch.
    Na lang zoeken heb ik dan eindelijk die ene versie gevonden die ik wel echt mooi vind.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik zei toch dat ik die van jou slecht vond juist om de zang en de autotune? Dus ja, het is dezelfde versie, lijkt mij vrij logisch.
    Na lang zoeken heb ik dan eindelijk die ene versie gevonden die ik wel echt mooi vind.

    Relax joh =P Die is inderdaad ook wel mooi =D

    Deze is ook wel mooi.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Relax joh =P Die is inderdaad ook wel mooi =D

    Deze is ook wel mooi.


    Het was niet de bedoeling om aanvallend over te komen fso, sorry x]
    Die is ook wel mooi ja, maar hij doet me erg aan lotr denken x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik vind dat echt een verschrikkelijke versie door de toch al verschrikkelijke zang en vervolgens de nog verschrikkelijkere autotune die er overheen gegooid is :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Yoda schreef:
    (...)

    Het was niet de bedoeling om aanvallend over te komen fso, sorry x]
    Die is ook wel mooi ja, maar hij doet me erg aan lotr denken x'D

    Oh, lol, ik pik alles vandaag verkeerd op =P

    Hm, die films moet ik echt nog een keer gaan zien. Nadat ik Potc en Narnia en HP weer eens heb gezien =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Volgens mij heeft ze een hele mooie stem, maar door dat deuntje die er doorheen is gegooid is het nouja een beetje 'verpest'. vind de tekst trouwens wel heel mooi (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:43 ]

    Ik vind deze mooi, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.