• DE BEKENDMAKING KOMT MORGEN ^^

    hoi (: ff kort het verhaal;

    Je bent een geobserdeerde TH-fan. je gaat ook met TH op je buik naar school enzo [T-shirt] daardoor word je nogal vaak gepest enzo maar je trekt je er niks van aan. op een dag besluit je te 'minderen' met TH en gooi je al je spullen van TH op zolder, behalve je lievelings CD je wordt dan ook zal van die CD en gooit hem er bij. als je dan op een dag zit te kwijlen naar een poster van hun, zit je te denken om een band te beginnen. zelf speel je een beetje gitaar en er zit ook een jongen bij je in de klas die best wel kan Drummen. de rest moet toch nie moeilijk zijn? als de band bijelkaar is en jullie al een paar concertjes hbn gegeven enzo komt er een actie van MTV! ze zoeken nieuwe rockbandjes en jullie doen mee ^gaan jullie winnen? loopt dit goed af?



    Rollen;
    # 1 ; LOLLIPOPx
    # 2 ; BoKillerDoll
    # 3 ; NimmaGirl
    # 4 ; KimxGeorg
    # 5 ; sayXkiss
    # 6 ; Billneukerx3
    # 7 ; xNIJNTJE
    # 8 ; pam1iris


    Dit wil ik weten;
    # Rol;
    # Naam;
    # Plaatje;
    # Tekstje;


    xx- MY ^^


    when words fail, music speaks.

    EN IK WIL NU DE BEKENDMAKING :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    pech ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik nu boos zijn (huil)


    Take My Hand Take A Breath ...

    srri girl !


    when words fail, music speaks.

    Ik niet meer boos zijn :)
    Klaar ? (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Neej >,<
    we zijn besig met de slappe lach!
    maar je moet nog ff wachten hoor we moeten NL afmaken >,< lukt nie egt maargoed


    when words fail, music speaks.

    More people?


    when words fail, music speaks.

    ik hoop zo dat ik een van de rollen heb is het erg als ik zeg dat ik graag het lief van georg ben^^.:)

    Ik wil ook nog!
    WACHT! :O

    # Rol; Wat het beste bij me past (A)

    # Naam; Say

    # Plaatje; http://myemohairstyles.com/images/emo3.jpg

    http://i119.photobucket.com/albums/o129/rikuu_uchiha/emo%20pics/girls/emo-hair-1.jpg

    En een andere is natuurlijk ook altijd goed! ;)

    # Tekstje;

    Meet me, Say.

    Hai Biatch!
    Ik ben inmiddels alweer zestien jaartjes oud! ^^ Ik heb schijt aan school, en school heeft schijt aan mij! xD Blijf van mijn vrienden af en ik blijf van jou af! Ik speel al 5 of 6 jaar gitaar, hou van mijn skateboard en luister vaak muziek. Ik ben super koppig, eigenwijs, nieuwsgierig en als je me niet aanstaat ook nog is brutaal! Dus pas maar op! :P Verder ben ik lief, als jij ook lief voor mij bent! ;) Aan mijn echte vrienden blijf ik trouw! Nou dat was het wel weer zo een beetje, See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    say sowieso rol moeten!! (:


    when words fail, music speaks.

    ik ook rol hebben*kijkt erg lief*

    welke wil je dan ^^


    when words fail, music speaks.

    rol 4

    OK (:

    @ say welke wil jij?


    when words fail, music speaks.

    :D (K)