• Vorig jaar heb ik een half jaar op Huiswerkbegleiding gezeten omdat mijn cijfer nogal slecht waren
    Dit jaar mocht ik het eerst zonder proberen, maar dat was geen succes
    Want ik sta 9(!) tekorten
    dus nu moet ik weer beginnen met Huiswerkbegleiding, na de Kerstvakantie.
    Gelukkig niet meer drie keer in de week maar twee keer
    Wie van jullie gaat er ook naar Huiswerkbegleiding?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik niet. Dat zou echt helemaal niks voor mij zijn en alleen maar averechts werken :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nops. Ik kan het wel aaleen door een slechte start door oa. de klas enz. leer ik nu wel meer. en mag ik een half uur op q. maar ik zit meewstal 1,5 uur dus 1 uur stiekemxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vroeger wel, maar nu niet. Wil je weten wat er met mijn cijfers zijn gebeurd? Lol, ze zijn veranderd van een 6'tjes en 7'tjes naar een 8en en 9ens. Vraag me niet hoe dat komt want ik heb geen idee... (cat)

    Ik sta 7 tekorten, maar ik hoef niet naar bijlessen.

    Cup schreef:
    Nope. Heb ik niet nodig (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik op donderdag (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik doe het niet via school zoals jullie misschien denken
    Ik ga echt naar een huiswerk instituut
    En ik weet dat 9 tekorten veel klinkt, is het ook
    Maar is sta al 2 3en dus dat telt lekker mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kattenkruid schreef:
    Ik doe het niet via school zoals jullie misschien denken
    Ik ga echt naar een huiswerk instituut
    En ik weet dat 9 tekorten veel klinkt, is het ook
    Maar is sta al 2 3en dus dat telt lekker mee


    Nee, dat snap ik. Wij hebben ook zo'n instituut in het dorp staan waar ik op school zit.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maelig schreef:
    Nee.
    Ik denk trouwens ook niet dat dat bij ons bestaat, want ik heb er nog nooit van gehoord. ö


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Taize schreef:
    Ik niet, maar het schijnt inderdaad erg goed te helpen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn beste vriendin. Nu is ze er weer vanaf, maar hebben ze haar gehersenspoeld met gruwelijke uitspraken als "Begin minimaal drie weken van tevoren" en "Zet de computer uit tijdens het leren". En nu probeert ze ook mij steeds te stimuleren m'n huiswerk te maken. Wat ik dus niet doe. Wat een gefrustreerde beste vriendin oplevert. Tsjah... :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nope, niet nodig.

    Ik heb één keer wiskunde bijles gehad, maar mijn moeder vond die man zo eng dat ze me daar niet meer heen stuurde. Toen heeft een buurman die goed was in wiskunde me geholpen. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een 6 voor wiskunde :D
    Toen mijn broertje op het middelbaar zat, heb ik hem ook geholpen met zijn huiswerk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat is er zo erg aan huiswerkbegeleiding, vraag ik me af?
    Ik zat daar op om mijn havo diploma te halen, ik ging er elke dag heen behalve vrijdag, zaterdag en zondag. ik werkte misschien wel elke keer tot 6 uur. Maar daarna was ik vaak wel klaar en in de weekenden had ik ook vaak niets te doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Reassurance schreef:
    Ik niet. Dat zou echt helemaal niks voor mij zijn en alleen maar averechts werken :')


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.