• wie gaat er? ;3
    ik weet morgen zeker of ik kan of niet. Maar als he goed is wel.
    ik ben van @1ddutchfans en ik doe wss wel iets zodat iedereen me kan herkennen.

    maardus
    wie gaat er?

    edi; het is in leiden

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 0:00 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Waar is het dit jaar? ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja daag, ik ga niet naar Leiden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OH! LEIDEN IS WEL HEEL DICHTBIJ! *O*
    Even kijken of ik dan kan..
    Shitt. Een vriendin van me is dan jarig, ik kan dus niet. Volgende keer dan maar. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Ik ga echt niet naar Leiden als ik ze ook gewoon op tv kan zien. Daar is Leiden toch echt te ver voor, 2.5 uur in de trein.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 8:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oeeeh, in Leiden? Chill! Dan kan ik gewoon 20 minuten met de bus & anders met m'n ouders of zo.. lijkt mij wel leuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Leiden is te ver weg.
    Paar jaar geleden was het in Breda maar toen was ik nog best klein dus wilde ik er niet heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frigga schreef:
    Ik ga echt niet naar Leiden als ik ze ook gewoon op tv kan zien. Daar is Leiden toch echt te ver voor, 2.5 uur in de trein.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misschien een domme vraag, maar waarom staat dit topic bij One Direction?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nope. Ik mag niet zware dingen doen dan.


    SLOAN.

    Buddy schreef:
    Misschien een domme vraag, maar waarom staat dit topic bij One Direction?

    Laat ik dat even veranderen ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, daar ging ik vorig jaar ook heen. Was echt heel leuk, toen stond ik op de foto met een coca cola meisje x)
    Dit jaar willen we ook gaan. Is Serious (lol, sirius van HP klinkt beter) request niet gewoon het glazen huis dat ook altijd op tv is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Neee 24 december ben ik zelf jarig! (dance) en een vriendin en een andere vriendin en weer een andere vriendin ! ahahaha


    None

    Dus nee ik kan echt niet


    None

    Nope, ik steun 3FM dit jaar vanuit mijn bankrekening. Jammer dat ze geen Eurosonic-Noorderslag tickets meer verkopen, anders had ik ze weer blij gemaakt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)