• Wanneer ik met iemand anders schrijf, schrijf ik een verhaal meestal wel af. Maar dan wil ik het altijd anders. Dan denk ik dat ik het toch beter alleen kan doen, maar ik kom niet echt ver of ik haak al af na één hoofdstuk.

    Wie herkent zich hier in?

    Honderd procent :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, eigenlijk niet. Maar kijk, je moet een idee hebben dat je echt ontzettend tof vindt om te schrijven. Echt een origineel verhaal en karakters waar je je in kunt vinden. Dan kun je in een story al je inspiratie kwijt. natuurlijk niet alles achter elkaar aan, wel opbouwend. Maar dan is het echt heel erg leuk om aan een story te werken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Maar kijk, je moet een idee hebben dat je echt ontzettend tof vindt om te schrijven. Echt een origineel verhaal en karakters waar je je in kunt vinden. Dan kun je in een story al je inspiratie kwijt. natuurlijk niet alles achter elkaar aan, wel opbouwend. Maar dan is het echt heel erg leuk om aan een story te werken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb het juist omgekeerd (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.