• Dus heeft iemand een leuke story?

    Of weet iemand nog een leuke RPG waar je makkelijk bij kan joinen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat voor stories lees je? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ook D:.
    Eh.. Snowflakes. Het lijkt er heel druk gezien de characterlist, maar er RPG'en maar een paar mensen actief ^^.


    No growth of the heart is ever a waste


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.