• Al een tijdje ging het slecht met mijn oude band, we hadden constant ruzie. Maar sinds kort zit ik in een nieuwe band en heb ik er echt weer zin in *O*.
    Op school heeft een (zeer aantrekkelijke (wbw) ) muziek docent een band workshop gestart. Daar doen we dus aan mee en het is super gezellig. We gaan waarschijnlijk 13 januari, vrijdag de dertiende, met nog wat bands optreden voor zo'n 200 man. Als het goed gaat, gaan we misschien aan een concert voor een goed doel meedoen. Als het heeeeel goed gaat, kunnen we proberen aan de Grote Prijs mee te doen, een muziekwedstrijd hier waar altijd erg veel mensen naartoe gaan en ontzettend goede artietsen meedoen.

    Dit zijn de nummers die we doen:
    1. Steady as she goes - The Raconteurs
    2. Sweet child o' mine - Guns n' Roses
    3. Enter Sandman - Metallica
    4. ... ?
    5. ... ?

    Ik zing btw. We hebben nog best veel te doen, waaronder nog twee hele nummers leren en een naam voor de band verzinnen. Voor geen van beide kunnen we iets bedenken :'D. Ik zou bijvoorbeeld nog graag the ballad of mona lisa van panic at the disco doen en misschien iets van falling in reverse, maar de band is nog niet helemaal overtuigd. En de enige naam die we overwogen hebben is Audacity, wat natuurlijk een fantastisch superieure naam is, maar misschien horen we wel een andere naam die beter bevalt.

    Dus... Iemand suggesties voor leuke nummers of een leuke naam :3 ? We zijn dus een rockband. Ik zing niet al te hoog en bas mag niet erg moeilijk zijn. We zijn een basis band van vier man, wat inhoudt dat er geen piano in voor kan komen en het liefst maar één partij op de gitaar.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 18:22 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb echt geen verstand van gitaar, en of er wel of niet piano in zit enzo hoor,
    maar misschien;
    papa roach - scars.
    21 guns - green day.
    My chemical romance - Teenagers.
    Maybe - Sick Puppies.
    EN MONA LISA MOET JE SWS DOEN. <3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    Ik heb echt geen verstand van gitaar, en of er wel of niet piano in zit enzo hoor,
    maar misschien;
    papa roach - scars.
    21 guns - green day.
    My chemical romance - Teenagers.
    Maybe - Sick Puppies.
    EN MONA LISA MOET JE SWS DOEN. <3


    Ooh, teenagers en scars zal ik iig zeker voorstellen. Thanks :3


    i put the fun in funeral

    Mijn vriendin en ik wilden altijd Silent Scream als bandnaam doen. Maar ik heb echt geen idee of er al een band met die naam bestaat 8)
    En de enige rock die ik luister is Paramore, en zij hebben niet de makkelijkste liedjes van de wereld.. ghehehh


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ooh, teenagers en scars zal ik iig zeker voorstellen. Thanks :3

    Dat zijn inderdaad erg leuke, zeker doen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Leuke bandnaam: Fireboobs. Celestia's ponies. The Heretically Hungry Hamster-Hobo's.


    quidquid excusatio prandium pro

    Doe Mockingjay als naam. :Y)
    En ik luister verder alleen maar popliedjes, dus daarmee kan ik je niet helpen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    miss kun iets van Breaking Benjamin spelen, if u like

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 18:59 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Aerosmith?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lux schreef:
    Mijn vriendin en ik wilden altijd Silent Scream als bandnaam doen. Maar ik heb echt geen idee of er al een band met die naam bestaat 8)
    En de enige rock die ik luister is Paramore, en zij hebben niet de makkelijkste liedjes van de wereld.. ghehehh


    Klinkt wel awesome :3.
    We hebben that's what you get geprobeerd, maar die is voor mij net te hoog om 'm helemaal zuiver te zingen. En dat soort noten moeten echt compleet zuiver gezongen worden, mocht het goed klinken.


    i put the fun in funeral

    mijn verjaardag
    nee, sorry ik weet niks, ik ben daar heel slecht in


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see