• Mijn konijn is in 2007 geboren, en zit samen met haar zusje in het buitenhok, alleen nu kijkt ze nogal duf en ze is niet zo heel dik.. terwijl haar zus wel wat dikker is en haar broertje ook. Ze krijgen elke dag brokken, en af en toe wortels of een appeltje, alleen is dit misschien ouderdom, is ze niet fit, of moet ik dan toch maar de dierenarts bellen? ;x


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Geen idee. Ik heb al heel lang geen konijn meer


    "Ignite, my love. Ignite."

    geef haar een hamsterwiel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Voor sommige konijntjes is 4 jaar al oud. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Voor sommige konijntjes is 4 jaar al oud. :X


    Dat weet ik, ik ben net bij d'r geweest en ze was wel levendig enzo. Misschien komt het wel omdat het weer kouder wordt.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hmm. Even naar de dierenarts? Of misschien naar de dierenwinkel, daar weten ze ook veel van die beestjes.
    Nou ja, mijn konijn is elf, hij is onverwoestbaar!
    - geeft boks aan bejaard konijn -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou toch maar even langs de dierenarts gaan, voor de zekerheid. Dat deed ik ook met mijn cavia, hij bleek kanker te hebben.

    Ouderdom, methinks. Mijn konijn werd niet eens 4...
    Maar als je het zeker wilt weten, moet je toch maar even langs de dierenarts :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    mijn konijnen hebben de 4 nooit gehaald, dus ik zou toch even naar de dierenarts gaan als je je zorgen maakt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    -ff gezocht op Wiki-

    Het konijn wordt in het wild maximaal negen jaar oud. Tamme konijnen kunnen, als ze goed verzorgd worden, wel 12 jaar oud worden. Onder normale omstandigheden (in een hok, altijd genoeg eten) worden tamme konijnen ongeveer 5-7 jaar, meestal gaan ze dan dood omdat ze te dik worden.


    Misschien ergens wel handig voor de zekerheid naar dierenarts te gaan. Aangezien je zei dat ze niet dik is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee
    Ons konijn is al ouders en nog steeds prima gezond
    misschien komt het door de kou


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Buddy schreef:
    Geen idee. Ik heb al heel lang geen konijn meer


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hyperion schreef:
    (...)

    Dat weet ik, ik ben net bij d'r geweest en ze was wel levendig enzo. Misschien komt het wel omdat het weer kouder wordt.
    Het hangt natuurlijk van elk konijntje af. De mijne is nooit vier geworden, want hij zat altijd binnen en toen moest ie opeens buiten, dus volgens mij was ie dat gewoon niet gewent ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou wel even naar de dierenarts gaan, zeker als je konijn vroeger dikker was. Kan ook gewoon liggen dat het beest ander voer moet hebben, maar dat verteld de dierenarts je dan wel duidelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat ik eerst even langs de dierenwinkel ga, daar heb ik wel goeie contact mee, en die heeft er ook wel veel verstand van. Thanks :)


    Normal girl at day, Catwoman at night.