• Leg nooit komkommer op je ogen. Ik heb het daarstraks gedaan maar volgens mij waren die plakjes te dik gesneden. heel het komkommersap droop in mijn ogen waardoor ze nu nog steeds rood zijn en mijn mascara liep over mijn hele gezicht. En natuurlijk, alsof dat niet genoeg was hebben mijn zussen er foto's van gemaakt.

Beste mensen, doe niet als mij. Bespaar je een zinloze vernedering.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Buddy schreef:
    Je weet dat je wimpers ook nog eens kunnen afbreken als je met mascara slaapt?

Kijk, en dat maakt me dus banger dan rimpels. (cat)
    Maar iedereen dreigt er de laatste tijd mee dus heb ik mijn wimpers van de week al een pauze gegeven.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ghehe, ik ben altijd te lui om make-up te doen, alleen maar goed dus. Hellyeah(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Penelopy schreef:
    (...)

Kijk, en dat maakt me dus banger dan rimpels. (cat)
    Maar iedereen dreigt er de laatste tijd mee dus heb ik mijn wimpers van de week al een pauze gegeven.

Plak nepwimpers op, als je wimpers zo ontzettend belangrijk zijn.

Not me, ik heb al een keer een half jaar zonder wimpers rondgelopen. Geen verschil.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Plak nepwimpers op, als je wimpers zo ontzettend belangrijk zijn.

Not me, ik heb al een keer een half jaar zonder wimpers rondgelopen. Geen verschil.

Ik weet niet wat jou probleem is, als je iets wilt zeggen kan dat ook vriendelijk, ik heb je niets misdaan om zo afgesnauwd te worden. Interesseren mijn wimpers je niet, reageer dan niet als het niet vriendelijk kan.

Penelopy schreef:
    (...)

Ik weet niet wat jou probleem is, als je iets wilt zeggen kan dat ook vriendelijk, ik heb je niets misdaan om zo afgesnauwd te worden. Interesseren mijn wimpers je niet, reageer dan niet als het niet vriendelijk kan.

Ik zeg alleen maar tegen je dat je nepwimpers kan gebruiken ipv teveel mascara. Dan krijg je spinnenpootjes op je ogen, en als meisjes die hebben. Murder, murder.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Assassin schreef:
    Wat een zeikerds zijn jullie toch ook. :'D
    Ja, kán kán kán, hoeft niet. Laat iedereen toch lekker.

We zullen zelf wel weten wat we wel en niet doen. :'D

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)
    We zullen zelf wel weten wat we wel en niet doen. :'D

Dat hoop ik wel voor jullie ja.

Your make-up is terrible

HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Ik zeg alleen maar tegen je dat je nepwimpers kan gebruiken ipv teveel mascara. Dan krijg je spinnenpootjes op je ogen, en als meisjes die hebben. Murder, murder.

Ik verdoe mijn tijd echt met jou. Als je niet normaal kunt praten tegen me hou dan je mond. Bedankt.

Penelopy schreef:
    (...)

Ik verdoe mijn tijd echt met jou. Als je niet normaal kunt praten tegen me hou dan je mond. Bedankt.

In plaats van te antwoorden kon je ook gewoon je gezicht gaan wassen, dan zie je hoe het voelt om geciviliseerd te leven. :'D

Captain schreef:
    (...)
    In plaats van te antwoorden kon je ook gewoon je gezicht gaan wassen, dan zie je hoe het voelt om geciviliseerd te leven. :'D

Lol whuut, waar slaat dat nou weer op?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol whuut, waar slaat dat nou weer op?

Op jou. -_-
    Er zitten zoveel microben op je huid, als je die nooit wast en als je make up nooit afhaalt, tja, dan ga je echt snel verouderen én ziek worden.
    Zo logisch, daar hoef je zelfs wetenschappen niet voor kennen. Djeeez.

Ach man, laat d'r. Ze weet het volgens mij al. Als zij haar make-up voor het slapen niet af wil wassen of zo, dan is dat haar probleem.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

DarkSavior schreef:
    Dankjewel voor de tip ^^

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Ik lus geen komkommer, en ik ga dat ook nooit op mijn ogen doen.

Captain schreef:
    (...)
    Op jou. -_-
    Er zitten zoveel microben op je huid, als je die nooit wast en als je make up nooit afhaalt, tja, dan ga je echt snel verouderen én ziek worden.
    Zo logisch, daar hoef je zelfs wetenschappen niet voor kennen. Djeeez.

Whaha je weet dat je dat net zei tegen een jochiej en niet tegen de topicmaakster ? XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you