• kijk en huiver...

Hale schreef:
    (...)

Ach kill you with fire.

Yoda schreef:
    God no. They did NOT do that. They did NOT put that song in a twilight vid. I need fire, now.

Fireboobs? (cat)

quidquid excusatio prandium pro

i dont care. like potter more.

Alleen maar tranen van geluk

Yoda schreef:
    God no. They did NOT do that. They did NOT put that song in a twilight vid. I need fire, now.

Have you ever been alone in a crowded room?

Priemgetal schreef:

Hierbij huilde ik heel hard, gewoon omdat ik me goed in zowel Lily als Severus kan vinden en ik het zo sneu vind. Mijn vriend heeft dat liedje, Sad Romance geleerd op cello en dat was mijn cadeautje voor Sinterklaas, samen met een kettinkje en een briefje met een beetje een persoonlijke boodschap. Ik vond het echt zo lief <3

Deze is beter :Y)

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:38 ]

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Serieus? Je huilde om die scene? Prutser --'

"Ignite, my love. Ignite."

Buddy schreef:
    Serieus? Je huilde om die scene? Prutser --'

Hou even je mond dicht, als je niks positiefs kan zeggen, zeg het dan tegen de toiletpot maar niet hier. Als jij ergens emotioneel van wordt, ga ik jou toch ook niet afkraken? Nou, we zijn klaar. Geen geruzie.
    Nee nee, jongens en meisjes, vandaag geen ijsjes! Maar lekker veel wiskundesommen, en maak ze snel, anders ga ik weer brommen. :Y)

©MeneerJacobs (dat versje)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Dat liedje is geweldig, ik kende hem al, maar ik ben niet zo twilight verlsaafd (helemaal niet), dus nee.

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

Mraz schreef:
    Dat egoistische ****.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Juilie geven er niets om maar doen ondertussen wel de moeite om een reactie te zetten.

Hale schreef:
    Juilie geven er niets om maar doen ondertussen wel de moeite om een reactie te zetten.

Je vraagt om een reactie en die krijg je; ook al geven we er niets om. Volgens mij is dat zelfs respectvol, we hadden je ook kunnen negeren. Maar nee, we geven eerlijk onze mening. Just like you wanted.
    En ga niet zeggen dat je niet om een reactie vraagt, anders had je dit topic niet gemaakt.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Je vraagt om een reactie en die krijg je; ook al geven we er niets om. Volgens mij is dat zelfs respectvol, we hadden je ook kunnen negeren. Maar nee, we geven eerlijk onze mening. Just like you wanted.
    En ga niet zeggen dat je niet om een reactie vraagt, anders had je dit topic niet gemaakt.

Ze vraagt nergens om.

-

Genius schreef:
    (...)
    Ze vraagt nergens om.

Waarom maak je dan een topic?
    Om iets te delen en dan niet te verwachten dat mensen erop gaan reageren en hun mening gaan geven.
    Hmhm, sure.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom maak je dan een topic?
    Om iets te delen en dan niet te verwachten dat mensen erop gaan reageren en hun mening gaan geven.
    Hmhm, sure.

Ze verwacht normale reacties. Geen kinderachtige kansloze kut reacties van mensen die zichzelf te goed vinden om normaal te reageren. En vind jij het nog respectvol ook.. :')

-