Sinds twee weken en half ben ik eindelijk samen met een jongen die ik in het begin van 't schooljaar al zag zitten. We zijn aan het praten geraakt etc en ja sinds twee weken en half ongeveer ben ik dus met hem samen en ik hou echt van hem. Loop nu niet te zeiken dat dat niet kan, rot dan maar op. Ik weet dat ik van hem hou en hij ook van mij.
Maar dus het grote probleem: Hij is Afghaan én een moslim en als er één ding is dat mijn ouders absoluut niet willen is dat ik samen ben met een buitenlander, zeker niet met een moslim.
Mijn mama weet het wel en ze wil hem een kans geven, wat ik echt leuk vind van haar want hij verdient echt een kans en zo, maar mijn papa en de rest van mijn familie weet er nog niks van.
Ja, ik weet het. We zijn nog niet lang samen maar ik ben wel van plan om nog een tijdje bij hem te blijven en dan moet ik dat ooit toch eens tegen mijn familie gaan zeggen. En dat gaat een gigantische ramp worden sinds mijn familie vol zit met racisten en anti-buitenlander / moslim mensen.
Help me