• Er is zojuist een nieuw record verbroken. De user Mew heeft op haar story 607 abo's en het hoogste was 516.

    http://www.quizlet.nl/stories/66894/sleep-til-youre-hungry-eat-til-youre-sleepy--niall-horan/?message=12#reacties

    Hoera voor haar en het verhaal!

    Oh, wie leest het verhaal?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 13:17 ]

    Countenance schreef:
    Mag ik even tussendoor?
    Als je kijkt naar het aantal fucking lezers, zou je er zó veel meer van verwachten, en dan lees ik het... Het is goed, maar absoluut niet bijzonder, geen aparte stijl, geen uniek verhaal. Gewoon een doorsnee verhaal van een vrij ervaren persoon. Ik snap zoiets dus niet.


    To infinity and beyond •

    Ze zal het best verdienen hoor, ik vind alleen dat er veel betere en originelere stories zijn en die niet zoveel waardering krijgen.


    To infinity and beyond •

    Saph schreef:
    Ik lees geen/weinig fanfics. en al helemaal geen 1D. XD


    Bad decisions make good stories.

    Yoda schreef:
    Ik vraag me nou serieus af, waarom een verhaal met zoveel abo's nog promotie nodig heeft.
    Maarja, het is wel een prestatie, gefeliciteerd.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)


    Dat vind ik ook niet nodig, maar het werd voor me gedaan zonder dat ik het wist. In ieder geval wel bedankt ihearthazza (:


    Follow me on: @SoCraicalaic

    Wooow, sommige mensen hier klinken echt jaloers/bitchy/ongesteld. Gun een ander toch ook eens wat. :W


    ars moriendi

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    This.



    +1!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zal nooit begrijpen hoe zulke verhalen zoveel abbo's krijgen, maar wel leuk voor der.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Clopin schreef:
    Wooow, sommige mensen hier klinken echt jaloers/bitchy/ongesteld. Gun een ander toch ook eens wat. :W


    Helemaal mee eens