• Er is zojuist een nieuw record verbroken. De user Mew heeft op haar story 607 abo's en het hoogste was 516.

    http://www.quizlet.nl/stories/66894/sleep-til-youre-hungry-eat-til-youre-sleepy--niall-horan/?message=12#reacties

    Hoera voor haar en het verhaal!

    Oh, wie leest het verhaal?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 13:17 ]

    HATEBREEDER schreef:
    ...Wait, what. Unieke verhalen komen niet verder dan 20 abo's, en zo'n -mijn mening- flutverhaal heeft er 500. Dafuq is wrong with you people.(no_chears)

    Uhu. Zodra mensen één of meerdere van die Directiondudes lezen is het hoppakee, abo. Dan maakt 't vrijwel geen flikker meer uit waar je over schrijft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Intelligence schreef:
    She deserves it, punt!

    In my humble opinion, others deserve it more.


    No growth of the heart is ever a waste

    @C18, ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb er best hard aan gewerkt en de mensen die het lezen weten wat ik ermee bedoel. Ik probeer wat uit te leggen over tegenslagen in het leven - waarbij ik nu spreek over verlies van een dierbare, stoornissen, etcetera. Op zich hoef je niet zo snel te oordelen, als je de schrijver niet kent toch? Ik ben autistisch en het was eng om erover te schrijven. Dat is maar een onbelangrijk detail en ik probeer je zeker niet te bekeren ofzo, maar zeg eerlijk, dit wist je niet, of wel dan? Waarom verdien ik het niet? Ik doe er m'n best voor...


    Follow me on: @SoCraicalaic

    Mew schreef:
    @C18, ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb er best hard aan gewerkt en de mensen die het lezen weten wat ik ermee bedoel. Ik probeer wat uit te leggen over tegenslagen in het leven - waarbij ik nu spreek over verlies van een dierbare, stoornissen, etcetera. Op zich hoef je niet zo snel te oordelen, als je de schrijver niet kent toch? Ik ben autistisch en het was eng om erover te schrijven. Dat is maar een onbelangrijk detail en ik probeer je zeker niet te bekeren ofzo, maar zeg eerlijk, dit wist je niet, of wel dan? Waarom verdien ik het niet? Ik doe er m'n best voor...

    Sorry for this, maar eh, het lijkt alsof je zieltjes probeert te winnen met dit bericht. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mew schreef:
    @C18, ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb er best hard aan gewerkt en de mensen die het lezen weten wat ik ermee bedoel. Ik probeer wat uit te leggen over tegenslagen in het leven - waarbij ik nu spreek over verlies van een dierbare, stoornissen, etcetera. Op zich hoef je niet zo snel te oordelen, als je de schrijver niet kent toch? Ik ben autistisch en het was eng om erover te schrijven. Dat is maar een onbelangrijk detail en ik probeer je zeker niet te bekeren ofzo, maar zeg eerlijk, dit wist je niet, of wel dan? Waarom verdien ik het niet? Ik doe er m'n best voor...
    Iedereen die zijn best doet verdient het.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2011 - 0:19 ]


    Life is hard and then we die

    @HATEBREEDER, zieltjes nog wel, hallelujah, ik wil alleen maar weten waarom ze vindt dat ik het minder verdien, en omdat ik vermoedde dat het hierbij om alleen een voorkeur van stijl is of iets dergelijks? Iedereen verdient het evenveel en dat er nou zoveel One Direction fans zijn op Q, nou gelukje voor mij zeg...


    Follow me on: @SoCraicalaic

    Mew schreef:
    @C18, ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb er best hard aan gewerkt en de mensen die het lezen weten wat ik ermee bedoel. Ik probeer wat uit te leggen over tegenslagen in het leven - waarbij ik nu spreek over verlies van een dierbare, stoornissen, etcetera. Op zich hoef je niet zo snel te oordelen, als je de schrijver niet kent toch? Ik ben autistisch en het was eng om erover te schrijven. Dat is maar een onbelangrijk detail en ik probeer je zeker niet te bekeren ofzo, maar zeg eerlijk, dit wist je niet, of wel dan? Waarom verdien ik het niet? Ik doe er m'n best voor...
    Btw, waar ik denk dat ze op doelt, is het feit dat als het niet over die jongen van 1D was gegaan, je waarschijnlijk heel wat minder abo's had gekregen.


    Life is hard and then we die

    @PUKKELxDING maar daarom, als dat het is - omdat het een fanfictie is verdien ik het minder? Ik schrijf omdat ik het leuk vind en toevallig is het zo hoog gekomen. Ehm sorry daarvoor..? o.o


    Follow me on: @SoCraicalaic

    Mew schreef:
    @PUKKELxDING maar daarom, als dat het is - omdat het een fanfictie is verdien ik het minder? Ik schrijf omdat ik het leuk vind en toevallig is het zo hoog gekomen. Ehm sorry daarvoor..? o.o
    Ik ben niet boos hoor, ik zeg alleen maar dat ze er op doelt :') Ben niet zo van de verhalen schrijven en de abo's meer, dat heb ik achter me gelaten.


    Life is hard and then we die

    Stomme fanfics stelen lezers <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Countenance schreef:
    Mag ik even tussendoor?
    Als je kijkt naar het aantal fucking lezers, zou je er zó veel meer van verwachten, en dan lees ik het... Het is goed, maar absoluut niet bijzonder, geen aparte stijl, geen uniek verhaal. Gewoon een doorsnee verhaal van een vrij ervaren persoon. Ik snap zoiets dus niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoe? o.o
    Sinds wanneer zijn er 605 online leden?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    Hoe? o.o
    Sinds wanneer zijn er 605 online leden?

    Amper tot nooit, maar dat hoeft ook niet omdat de mensen die online komen niet altijd dezelfde zijn. Pfft, hoe leg je dat uit.

    Ik ben het verder eens met C18 en HATEBREEDER.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Libertad schreef:
    Ik hou niet zo van fanfics dus ik lees 'm niet, maar ik vind 't wel enorm knap dat iemand ooit aan zoveel abo's heeft kunnen komen 0.0 Gefeliciteerd! =D


    I was an angel living in the garden of evil

    Serieeeeeeeus, jullie zeuren wel zeg. :')
    Jullie zeggen altijd: 'Boeit me niet!' en nu zitten jullie er steeds over te mekkeren.
    Damn, wat boeit het nou dat iemand 500 abonnees heeft? Sorry hoor, maar ik moet Mew toch gelijk geven.
    En dat is niet omdat ik zo'n fan ben van One Direction. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"