• Er is zojuist een nieuw record verbroken. De user Mew heeft op haar story 607 abo's en het hoogste was 516.

    http://www.quizlet.nl/stories/66894/sleep-til-youre-hungry-eat-til-youre-sleepy--niall-horan/?message=12#reacties

    Hoera voor haar en het verhaal!

    Oh, wie leest het verhaal?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 13:17 ]

    Countenance schreef:
    Mag ik even tussendoor?
    Als je kijkt naar het aantal fucking lezers, zou je er zó veel meer van verwachten, en dan lees ik het... Het is goed, maar absoluut niet bijzonder, geen aparte stijl, geen uniek verhaal. Gewoon een doorsnee verhaal van een vrij ervaren persoon. Ik snap zoiets dus niet.


    Je haalt me de woorden uit de mond. :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:39 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Countenance schreef:
    Mag ik even tussendoor?
    Als je kijkt naar het aantal fucking lezers, zou je er zó veel meer van verwachten, en dan lees ik het... Het is goed, maar absoluut niet bijzonder, geen aparte stijl, geen uniek verhaal. Gewoon een doorsnee verhaal van een vrij ervaren persoon. Ik snap zoiets dus niet.


    comfort in c h a o s

    Zo bijzonder is dat verhaal anders niet? maar ja, gefeliciteerd. :')

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:41 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ...Wait, what. Unieke verhalen komen niet verder dan 20 abo's, en zo'n -mijn mening- flutverhaal heeft er 500. Dafuq is wrong with you people.(no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    ...Wait, what. Unieke verhalen komen niet verder dan 20 abo's, en zo'n -mijn mening- flutverhaal heeft er 500. Dafuq is wrong with you people.(no_chears)

    Alleen maar omdat het fanfiction is(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HATEBREEDER schreef:
    ...Wait, what. Unieke verhalen komen niet verder dan 20 abo's, en zo'n -mijn mening- flutverhaal heeft er 500. Dafuq is wrong with you people.(no_chears)

    En daarom vlucht ik tegenwoordig dus naar FanFic :"D


    Let it come and let it be

    HATEBREEDER schreef:
    ...Wait, what. Unieke verhalen komen niet verder dan 20 abo's, en zo'n -mijn mening- flutverhaal heeft er 500. Dafuq is wrong with you people.(no_chears)


    Yup... :W It's ridiculous...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    Mag ik even tussendoor?
    Als je kijkt naar het aantal fucking lezers, zou je er zó veel meer van verwachten, en dan lees ik het... Het is goed, maar absoluut niet bijzonder, geen aparte stijl, geen uniek verhaal. Gewoon een doorsnee verhaal van een vrij ervaren persoon. Ik snap zoiets dus niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    *leest verhaal* *klikt verhaal weg*.


    Shoganai i ne~

    Heuj, ik zie dit topic nu pas en dat is mijn oude gebruikersnaam. Ik heb er nu 603... Ik kan het zelf ook niet geloven dat iedereen die geabonneerd is het leest hoor, maar wattan, ik heb toch zeker geen 100 fake accounts aan gemaakt ofzo? :')


    Follow me on: @SoCraicalaic

    Woohoo, gefeliciteerd!


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    She deserves it, punt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HATEBREEDER schreef:
    ...Wait, what. Unieke verhalen komen niet verder dan 20 abo's, en zo'n -mijn mening- flutverhaal heeft er 500. Dafuq is wrong with you people.(no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vraag me eigenlijk af hoe je aan zoveel abo's komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Countenance schreef:
    Mag ik even tussendoor?
    Als je kijkt naar het aantal fucking lezers, zou je er zó veel meer van verwachten, en dan lees ik het... Het is goed, maar absoluut niet bijzonder, geen aparte stijl, geen uniek verhaal. Gewoon een doorsnee verhaal van een vrij ervaren persoon. Ik snap zoiets dus niet.

    ^
    This.


    No growth of the heart is ever a waste