• ...want er is weer een nieuwe hype waar ik gek van word.
    Eerst stonden er de hele tijd quizzen in de top 5 met titels als "Kan jij mijn vriendin zijn?" en "Lijk jij op mij?"
    En nu zijn het de hele tijd promotiequizzen voor stories.
    Ik word er echt gek van.

    Maar dat is mijn mening(A)
    Ik vroeg me af, wat irriteert jullie?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 15:04 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Uuuhm niks op dit moment?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Deze topics
    Ach, het hoort er gewoon bij, ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik erger me niet snel aan dingen. En als dingen me toch niet aan staan probeer ik het te negeren. Ik spendeer nou eenmaal niet veel tijd aan dingen die ik niet leuk vind.


    I can't even think straight.

    Taize schreef:
    Deze topics
    Ach, het hoort er gewoon bij, ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken.


    Oow sorry. Dat was niet mijn bedoeling(flower)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Fred irriteert me nu een béétje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uuh, ik irriteer me aan 1D, en aan alle stories van hen die in de spotlight staan. Maar ach, zo ieder z'n ding hé. :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Veel. Heel veel.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    Veel. Heel veel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat mensen zich niet aan hun afspraken houden ._.


    -

    xDesire schreef:
    Uuh, ik irriteer me aan 1D, en aan alle stories van hen die in de spotlight staan. Maar ach, zo ieder z'n ding hé. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laurien waar ik achter zit bij wiskunde en verschrikkelijke hoofdpijn van krijg:Y)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Als ik dat allemaal op moet schrijven zitten we hier volgend jaar nog. :W


    26 - 02 - '16

    Het feit dat de kans groot is dat ik morgen twee tussenuren heb en dan het laatste uur nog Spaans.
    En het feit dat een 'vriendin' van mij waarschijnlijk mijn nieuwe boek heeft gemold


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DarkSavior schreef:
    Uuuhm niks op dit moment?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het feit dat ik examen Nederlands + mondeling Frans op donderdag samen heb en dat ik volgende week chemie + Frans ook nog eens samen op één dag heb en ik nu een beetje heel hard zit te stressen want mijn mondeling lukt niet.