Ik was tosti's aan het maken en ik ging kaas schaven, heel normaal. Maar ik schoot uit en toen belandde de kaasschaaf lekker in mijn duim. En nu bloed het en doet het pijn.
Auw! Doe er een pleister op zou ik zeggen <3
Ik klem mijn hand tussen het tosti-ijzer... Dat doe ik dan weer. En ik knuffel lantaarnpalen omdat ik gewoon vet veel van ze houd nee zij houden van jou Rebecca, daarom loop je er tegenaan. En ik loop tegen leraren op, ben een keertje letterlijk op mijn wiskundeleraar gevallen toen ik van de trap af viel. MY HERO (NO). niet omdat ik van hen houd.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Ja ik snijd altijd mijn hand open door ons broodmes. Want die is een beetje bot en dan ga ik harder duwen om door het brood heen te komen. En ja, dan schiet ik nog wel eens uit. ><
Ja ik snijd altijd mijn hand open door ons broodmes. Want die is een beetje bot en dan ga ik harder duwen om door het brood heen te komen. En ja, dan schiet ik nog wel eens uit. ><
WAAH!
Dat maakte mij bang.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Meestal als ik kaas ga schaven ben ik aan het zingen ofzo, of een raar dansje aan het doen en dan schiet ik dus ook uit... Echt, ik hou van kaasschaven, begrijp me niet verkeerd, maar als ik dan schaaf... dan... "LALALALALA HAPPY ENDING, I WASTED EVERYDAYYYYYYAAAAUW KUT!"