• Hey, wat hebben jullie allemaal gehad van sinterklaas? (:
    Ik een e-reader (Die niet eens binnen is gekomen hahaha), horloge box van Riverdale, boek 'Dare To Dream' van One Direction, CD, Muffin maker hihi en nog wat kleinigheidjes. Jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    live the life you love

    Sleutelhanger.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Niets.


    <3

    Ik heb een toilettas gekregen, een chocoladeletter, aquarelpotloden van Faber Castell (OMG die wilde ik al suuuuperlang <3, thanks to my parents!), nog een chocoletter van Isabel, een poederkwast (die had ik niet) en een ketting met bolletjes. Verder heb ik iets van vijf persoonlijke gedichten gekregen en heb ik het vest van mijn vriend PLUS een van zijn t-shirts, die gewoon heeeeeerlijk ruiken. You know, the best scent is your boyfriend. Ik doe hem niet meer uit :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    7 Chocoladeletters (JA 7!), Up All Night van 1D (FINALLY!), french manicure, een nageldroogdinges, sokken -,-, een paardrijzweepje en een stripboek :'D


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Aardig wat eigenlijk :'3. Voornamelijk bodylotion dingen, luchtjes en schilderspullen.


    i put the fun in funeral

    sokken...


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Chocoladeletter, boekenbon en pen.
    :W


    26 - 02 - '16

    WeasleyKing schreef:
    sokken...


    Mijn oma breit altijd truien met kerst, voor de hele familie... Ik heb altijd bordeauxrood, en ik ben de enige die het aan trekt (iedere keer) als ik naar haar toe ga, dat vindt ze leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nog niks,in België is het op 6 december.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:13 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een sjaal, een t-shirt, vijf verschillende kleuren nagellak en veel chocola. Ik ben wel weer even zoet. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn rijbewijs. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een bontmutsdinkie, Een vaasjemetnepbloemetjes, een klein bhoeda beeltje, een chocoladesinterklaas+Chocoladeletter & that's it :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Een tas, twee vestjes, een blazer, een fleecedeken, gaatjes in mijn oren en een iPod hoesje :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil ook dat boek, dus ik heb dat op mijn kerstlijstje gezet. (:
    Wij krijgen namelijk al lang geen sinterklaas meer over de vloer. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een handtas, parfum, een boek, pyjama, nachtlampje en nog wat dingetjes (:

    En nieuwe schoenen van opa en oma!


    I was an angel living in the garden of evil