• Hey, wat hebben jullie allemaal gehad van sinterklaas? (:
    Ik een e-reader (Die niet eens binnen is gekomen hahaha), horloge box van Riverdale, boek 'Dare To Dream' van One Direction, CD, Muffin maker hihi en nog wat kleinigheidjes. Jullie?

[ topic verplaatst door een moderator ]

live the life you love

3 boeken en heel veel snoep :Y)

Never run out of reasons to smile...

Horloge, 2 armbandjes en een CD. :9~

Niks :')
    Zowel bij mijn vader als bij mijn moeder niet, bij mijn vader enkel omdat ik dit weekend niet kwam (ik had afgezegt) en bij mijn moeder kreeg ik niks omdat het nu niet echt gezellig hier is >.>

Maar met kerst krijg ik weer cadeaus ^^

Listen to your heart and your dreams come true ~

Euhm... laarzen, beenwarmers, een sjaal, huissokken en een chocoletter ^^'

Life is hard and then we die

Een nieuwe pyjama (:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Thuis een handtas en geld bij mijn oma

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Niets. Mijn moeder ligt plat en loopt depressief te doen. Met mijn opa is het ziekenhuis in, ziekenhuis uit. En met mijn oma gaat het nou ook niet jofel. En om nou met z'n drieën (mijn broer, mijn moeder en ik) Sinterklaas te vieren terwijl met moeder een zombie loopt te imiteren op de bank lijkt me ook niet zo geweldig(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ik heb onverwacht twee leesboeken gekregen :D

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

boekenbon, boek (tweede deel van Gone), coolcatgiftcard, chocoladeletter

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Up All Night - Limited Yearbook Edition (hoewel ik die zelf moest betalen en eigenlijk vrijdag of zaterdag moest komen, maar hij kwam dus vandaag en daarom beschouw ik het als een Sinterklaascadeau)
    En chocoladeletters.

Voor de rest mocht ik gezellig met mijn ouders een spelletje spelen daarnet en heb ik pepernoten gegeten. We hebben niet echt aan Sinterklaas gedaan.

OTP: won't stop 'till we surrender...

Een thee kom ;$
    3 foto lijstjes
    En nog wat kleine dingetjes
    Maar wij doen aan surprise, de echte cadeau's komen pas bij kerst.

"Ignite, my love. Ignite."

Het valt nog wel mee dit jaar, ghehe. Vorig jaar kreeg ik meer. xd.

Maar ik heb geld gekregen om kleren te kopen, twee leesbladen, een deo. Hitzone best of 2011, en de cd van One Direction..

stay safe because I like being alive at the same time as you

€50

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Niets want wij doen niet aan sinterklaas. :p

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

een zak chocotofs