• Yeaay, omdat iedereen zo achterlijk is bij ons op school en andermans fietsen op de grond gooit zit ik hier nu met een kapotte fiets, remmen kapot en hij kan niet meer rijden, woehoe. En nu moet ik een uur wachten op mijn moeder om me op te halen bij de ortho. En het is hier saai. En mijn moeder is chagerijnig en geeft mij de schuld dat die fiets kapot is, like wtf? Dat is nu echt al de 3e keer ofzo dat er iets aan mankeert. Rotschool joh aargh.
    Wie heeft er nogmeer een k*tdag?
    (no_chears)


    Alis volat propriis.

    ik, want ik kwam weer voor strond naar school

    Countenance schreef:
    (...)
    Jij bent naar mijn tweede keus gegaan, ik zit op het Koning Willem II Colege in Tilburg *O*

    Yeuy :'D


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Dat zuigt D: En trefbal is leuk :'D


    Dat is waarom ik er zo erg van baal. Maar misschien kan je alles aan je moeder uitleggen zodat ze het begrijpt en niet chagrijnig gaat zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Galleon schreef:
    (...)
    Yeuy :'D

    Stiekem wil ik jou en Sanne nu ooit nog eens meeten, gewoon omdat het kan en me dat treinkaartjes bespaard (cat)


    Let it come and let it be

    Ik kwam er vandaag achter dat gewoon vet veel mensen mijn verjaardag vergeten waren en bij de bushalte werd ik continu uitgescholden voor 'hoer' en dat soort dingen. Dus ja, ik had een kutdag (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    Ik kwam er vandaag achter dat gewoon vet veel mensen mijn verjaardag vergeten waren en bij de bushalte werd ik continu uitgescholden voor 'hoer' en dat soort dingen. Dus ja, ik had een kutdag (no_chears)


    gelukkige verjaardag!
    iedereen was mijn verjaardag ook vergeten :(
    en om je speciale dag nog mooier te maken, ik ben vandaag een half jaar samen met mijn vriend :)

    en moh :(


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.