• Ik weet dat ik eigenlijk al veel te veel lopende stories heb, maar nu het december is heb ik weer wat tijd over en dit idee bleef me maar achtervolgen. Je krijgt een koekje als je gaat kijken. (bloos)





    Het gebeurt vaak genoeg dat een kind uit een dreuzelfamilie geen idee had dat het magische bekwaamheden heeft tot de dag dat het die ene bijzondere brief krijgt. Meestal had niemand dit verwacht en na de eerste schok slaat de verbazing over het algemeen om in vreugde en opwinding.

    Maar wat als de situatie omgekeerd is? Wat als een kind uit een tovenaarsfamilie verwacht dat het zo'n brief zal krijgen, maar hij nooit komt? Slaat de aanvankelijke verwarring dan om in verdriet en teleurstelling?

    Uiteraard kan het altijd nog erger - wat als je vader de meest bekende tovenaar van de afgelopen eeuw is en je broer en zus wel toverkrachten bezitten? En als je nog meer geheimen hebt, nadat je je ouders al zo enorm teleur hebt gesteld?









    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh, klinkt gaaf! Ik ga lezen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the