• Voor Nederlands moeten wij een verhaal schrijven met de klas.. Nu schrijft iedereen hoofdstuk één, en de beste wordt uitgekozen. De jongens doen hun eigen verhaal, en de meiden hun eigen verhaal.. Ik weet dat ik best veel stories schrijf/schreef op Quizlet, maar ik vind ze allemaal niet geschikt. En nu heb ik dus een probleem: Ik weet niet wat ik moet schrijven. Zelfs geen klein idee ;s
    Dus als jullie misschien iets wisten om over te schrijven? Een klein ideetje? (:
    Alles is welkom! <3
    'xxx

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 11:41 ]


    And you made me love a little less.

    Geen fanfic, en probeer iets te bedenken wat jongens ook leuk kunnen vinden?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb je bepaalde hobby's, interesses, dingen die je fascineren?
    Het is altijd makkelijker om te vertrekken vanuit iets dat jou boeit ipv een onderwerp dat een ander je aanbiedt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Taize schreef:
    Geen fanfic, en probeer iets te bedenken wat jongens ook leuk kunnen vinden?

    Geen fanfic, daar ben ik het mee eens (:
    Eén gelukje, de jongens schrijven iets anders (a')


    And you made me love a little less.

    Taize schreef:
    Geen fanfic, en probeer iets te bedenken wat jongens ook leuk kunnen vinden?


    comfort in c h a o s

    Schrijf over school, met alle namen erin. Maak het orgineel en alle leerlingen liggen aan je voeten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ehmm, ja doe iets wat iedereen leuk vind, (geen roman) xd/ whaahha. ik weet dAat dat nie in de smaak valt. ehm maybee, iets van real life dingen ofz, iets met actie zou ik zegge


    Be who you wanna be.