• [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 16:26 ]


    x

    CH schreef:
    (...)


    Zou je dan wat foto's kunnen plaatsen van haar als model waar ze duidelijker op staat? Dan kunnen we beter oordelen.*O*


    Zelfs de lelijkste mensen worden knap uitgebeeld op modellen foto's.
    Kan je juist slecht oordelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik mag geen foto plaatsen van haar met fotoshoots voor merken, deze is niet gebruikt. maar er zijn ook fotos met eigendomsrechten van het merk of whatever.

    btw ze is geen bekend model of weet ik het en ze doet dus ook geen shoots voor bekende grote merken maar staat wel ingeschreven bij dingen enzo, maar we gaan proberen er een foto op te zetten


    x

    sneeuwitje schreef:
    ik mag geen foto plaatsen van haar met fotoshoots voor merken, deze is niet gebruikt. maar er zijn ook fotos met eigendomsrechten van het merk of whatever.

    btw ze is geen bekend model of weet ik het en ze doet dus ook geen shoots voor bekende grote merken maar staat wel ingeschreven bij dingen enzo, maar we gaan proberen er een foto op te zetten


    ... maar net zeg je dat ze poseert voor grote merken?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mensen, dit is een forum, geen plek om elkaar de grond in te boren.


    Ik ben gemeen xoxo

    Endure schreef:
    (...)

    Hahaha, jij bent nog erger dan zijzelf.
    Volgens mij ben jij gewoon één persoon :')
    Triest dit.

    Leer trouwens eerst eens fatsoenlijk Nederlands typen.




    Jij zei wat ik dacht.
    En who cares als ze model is?
    Als zou ze een zakenvrouw zijn, ze is en blijft hetzelfde.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    sneeuwitje schreef:
    ze heeft dit topic toch niet zelf geplaatst,
    dat deed ik om haar zelfvertrouwen een beetje
    OMHOOG, te helpen.


    Sorry, maar als je dit op quizlet zet, dan kun je verwachten dat je niet alleen commentaren krijgt van: 'Ohh, ze is echt beeldschoon.' op quizlet geeft iedereen altijd zijn kritische mening. En ik moet zeggen, als je kijkt naar andere topics waarin mensen reageren, heeft ze behoorlijk positieve reacties gekregen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sneeuwitje? Rly? Leuk hé, fake account maken en dan je foto erop plaatsen met de titel 'ben ik knap?' Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    sneeuwitje schreef:
    ik mag geen foto plaatsen van haar met fotoshoots voor merken, deze is niet gebruikt. maar er zijn ook fotos met eigendomsrechten van het merk of whatever.

    btw ze is geen bekend model of weet ik het en ze doet dus ook geen shoots voor bekende grote merken maar staat wel ingeschreven bij dingen enzo, maar we gaan proberen er een foto op te zetten

    Je zegt net dat ze wel shoots doet voor bekende merken?


    comfort in c h a o s

    sneeuwitje schreef:
    ik mag geen foto plaatsen van haar met fotoshoots voor merken, deze is niet gebruikt. maar er zijn ook fotos met eigendomsrechten van het merk of whatever.

    btw ze is geen bekend model of weet ik het en ze doet dus ook geen shoots voor bekende grote merken maar staat wel ingeschreven bij dingen enzo, maar we gaan proberen er een foto op te zetten


    Maar, je moet dit niet dreigend opvatten, maar je lult jezelf klem om het zo maar even te zeggen. Maar goed, ik ga geen ruzie ofzo maken hierom, ik wens haar iedergeval een pretty modellencarriére toe. Ik had er zelf ook een maar ik vind dat je behandeld word als trash. Dus als ze onzeker is moet ze gelijk stoppen, want dat zie je ook gelijk op foto's. Maar goed is natuurlijk haar leven. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mraz schreef:
    Sneeuwitje? Rly? Leuk hé, fake account maken en dan je foto erop plaatsen met de titel 'ben ik knap?' Lol.


    THIS.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    sneeuwitje schreef:
    ik mag geen foto plaatsen van haar met fotoshoots voor merken, deze is niet gebruikt. maar er zijn ook fotos met eigendomsrechten van het merk of whatever.

    btw ze is geen bekend model of weet ik het en ze doet dus ook geen shoots voor bekende grote merken maar staat wel ingeschreven bij dingen enzo, maar we gaan proberen er een foto op te zetten


    oke, dus eerst wel bij grote merken en nu opeens niet meer?en je kunt altijd ingeschreven staan bij dingen.. ik sta ook ingeschreven bij een castingbureau..inschrijven en hoppa ^^
    mja, ik ken je niet dus kan er ook niet over oordelen :3

    sneeuwitje schreef:
    (...)

    ik vind haar wel bijzonder knap, haar ogen vorm en haar lippen is echt mooi.
    (mijn perssoonlijke mening)

    maarja, ze is wel model dustjaa.

    Als ze zo lekker model is dan is ze NIET onzeker, dat gaat namelijk niet samen.
    Ik vind haar niet knap, eerlijk hoe langer ik kijk hoe minder mooi ik haar vind.
    Sorry hoor, maar of zij of jij wilt gewoon aandacht met dit topic.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mraz schreef:
    Sneeuwitje? Rly? Leuk hé, fake account maken en dan je foto erop plaatsen met de titel 'ben ik knap?' Lol.


    Don't try to get me down.

    fake account? waar praat jij over echt waar, dit is echt geen fake account hoor. ik ben ook gewoon een meisje, named: olivia.


    x

    Kan hier geen slotje op, aangezien 't oorspronkelijke bericht is verwijderd. Niemand heeft hier wat aan.


    Ik ben gemeen xoxo