• [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 16:26 ]


    x

    Ik vind haar wel knap hoor.


    Alleen maar tranen van geluk

    Als zij niet wilt dat je een topic over haar maakt, moet je het ook niet doen. Het is haar foto, dus eigenlijk inbreuk op de privicy. Maar ze is inderdaad knap, net zoals tienduizenden meisjes die eruitzien zoals zij.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 11:13 ]


    comfort in c h a o s

    Demesne schreef:
    Als zij haar uiterlijk niet wil mag ze het gewoon deze kant opsturen hoor, i'll take it :o


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    iedereen kan mooi zijn als ze deze pose aanneemt..
    maar ondanks dat lijkt ze me echt een leuk meisje =P
    en als ze dit leest: niet zo onzeker zijn joh, waarschijnlijk zie je alle positieve dingen niet die wij wél zien dus ga ik een keer voor de spiegel staan en kijk eens goed =P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Even serieus.


    Je bent echt heel knap.

    Je hebt echt mooi haar net een godin.

    en ZIJ is onzeker?!
    Ze is echt super leuk!
    Heel mooi haar en mooie ogen.
    En vind nog maar een meisje dat net zo een mooie volle lippen heeft als zij dat ze niet volsmeert met lelijke rode lippenstift.
    EN gelukkig ook niet al te veel make up op, heel goed van haar.
    Eerlijk, wat een plaatje!

    Wauw wat kunnen mensen overdrijven hier zeg.
    De helft van je gezicht is onzichtbaar door je haar, je haar is wel mooi.


    Here & Now

    Roemenen zijn echt gaaf 8D
    Meis, je bent prachtig. Niet zeuren. <3____<3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Guetta schreef:
    Ik vind haar wel knap hoor.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Die wilt waarschijnlijk gewoon aandacht..
    Want als ik 1 ding haat is dat mooie mensen zeggen dat ze lelijk zijn, dus willen ze gewoon aandacht..
    Of nog meer complimenten


    Stop wishing, Start doing..

    Stryder schreef:
    Als zij niet wilt dat je een topic over haar maakt, moet je het ook niet doen. Het is haar foto, dus eigenlijk inbreuk op de privicy. Maar ze is inderdaad knap, net zoals tienduizenden meisjes die eruitzien zoals zij.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Imperialism schreef:
    I want her hair. <_>


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Demesne schreef:
    Als zij haar uiterlijk niet wil mag ze het gewoon deze kant opsturen hoor, i'll take it :o


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Serophina schreef:
    Die wilt waarschijnlijk gewoon aandacht..
    Want als ik 1 ding haat is dat mooie mensen zeggen dat ze lelijk zijn, dus willen ze gewoon aandacht..
    Of nog meer complimenten

    Dat is ook weer niet altijd het geval, maar vaak wel.

    OT: Ik vind er niet echt iets speciaals aan, ze is niet lelijk, maar ook geen oogverblindend iemand waardoor ik gelijk gay zou worden (cat)

    Ik zie de helft van je gezicht niet eens dus ik weet het niet zeker. Je hebt best wel mooi haar, dat zal ik toegeven.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.