• Kan dat?
    Ik had net een ruzie met m'n moeder, anyway, dat liep uit de hand. Ik kreeg haar nagel oid in mn oog en nu zie ik met mijn rechter oog alleen zwart.

    Aangezien Google niet m'n best friend is, vraag ik me af of iemand dat ooit gehad heeft en of het over kan gaan.

    I'm not a fan of docters.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Eigenlijk is zo'n ooglapje toch best wel hip :Y)

    Ik vin dat gi'j noar de huusarts mot goan, anders goat' verkeerd met ow oog! Doalijk bunnie blind en kannie ghoa niks meer zien met denne, moarjaoh, 'ie mot' zelf witten, ik kan niks anders dan o mien guu'je road geven. Terwijl je dat leest kom je tot de conclusie (topicstarter) dat je in die tijd je fiets had kunnen pakken en naar de huisartsenpost had kunnen gaan.


    You made my day. XD
    Dus jah, fiets of ooglapje. *O*

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Eigenlijk is zo'n ooglapje toch best wel hip :Y)

    Ik vin dat gi'j noar de huusarts mot goan, anders goat' verkeerd met ow oog! Doalijk bunnie blind en kannie ghoa niks meer zien met denne, moarjaoh, 'ie mot' zelf witten, ik kan niks anders dan o mien guu'je road geven. Terwijl je dat leest kom je tot de conclusie (topicstarter) dat je in die tijd je fiets had kunnen pakken en naar de huisartsenpost had kunnen gaan.

    Goed idee om met een blind oog te gaan fietsen, dat is slim. Serieus je kan zelf toch ook wel bedenken dat dat niet zo slim is. Met één oog kan ja geen diepte zien, zeker niet als je het niet gewend bent. Dan moet je helemaal alleen gaan fietsen in het donker.

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 23:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kan een mod dit sluiten astublieft, het maakt mijn humeur niet bepaald beter als mensen dit als een grap zien.

    Element schreef:
    Kan een mod dit sluiten astublieft, het maakt mijn humeur niet bepaald beter als mensen dit als een grap zien.


    We zien dit niet als grap, deern'tjen, wi'j wollen oe alleen moar advies geven en als o da niet blieft, dan hedde gi'j moar te goan en 't an denne huusarts te zeggen. Nogmoals, 'ie mot' zelf witten, moar wi'j hemmen 't beste met o veurt.

    Just to made Lizz Laugh.

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:09 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Element schreef:
    (...)

    Ik heb eerder nooit een vraag gepost en het aan Quizlet vragen lijkt me toch beter dan niemand vragen. Ik kan er gewoon niet heen nu wegens vervoer en het lijkt me ook een heel slecht plan om nu iemand hierheen te halen, maar kan een mod dit topic sluiten? Want het was niet de bedoeling dat mensen een hekel aan me gingen hebben hierdoor. Misschien word het als egoistisch gezien om advies te vragen, aangezien mensen zeggen dat ik een 'excuus' zoek niet te gaan.
    Excuus voor wat, oh excuseer me, maar ik wil graag blind worden?

    Ik heb dat zeker niet. Het is gewoon mijn advies aan jou. Maar aangezien je 't afwijst, helaas. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priemgetal schreef:
    (...)

    We zien dit niet als grap, deern'tjen, wi'j wollen oe alleen moar advies geven en als o da niet blieft, dan hedde gi'j moar te goan en 't an denne huusarts te zeggen. Nogmoals, 'ie mot' zelf witten, moar wi'j hemmen 't beste met o veurt.

    Just to made Lizz Laugh.


    Fuck you. Seriously. Hope you have a great laugh out of this.

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:09 ]

    Priemgetal schreef:
    (...)

    We zien dit niet als grap, deern'tjen, wi'j wollen oe alleen moar advies geven en als o da niet blieft, dan hedde gi'j moar te goan en 't an denne huusarts te zeggen. Nogmoals, 'ie mot' zelf witten, moar wi'j hemmen 't beste met o veurt.

    Just to made Lizz Laugh.


    *O*

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    We zien dit niet als grap, deern'tjen, wi'j wollen oe alleen moar advies geven en als o da niet blieft, dan hedde gi'j moar te goan en 't an denne huusarts te zeggen. Nogmoals, 'ie mot' zelf witten, moar wi'j hemmen 't beste met o veurt.

    Just to made Lizz Laugh.


    Hee als je grappig wil doen doe dat dan ergens anders, niet in het topic van een meisje dat misschien wel een blind oog heeft.

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:10 ]


    i put the fun in funeral

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:52 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    (...)

    Hee als je grappig wil doen doe dat dan ergens anders, niet in het topic van een meisje dat misschien wel een blind oog heeft.


    Rustig maar, Achterhoeks is Achterhoeks, en toevallig vond Lizz het wel lachen dus dacht ik: "why not?"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    (...)

    Hee als je grappig wil doen doe dat dan ergens anders, niet in het topic van een meisje dat misschien wel een blind oog heeft.

    Ja, inderdaad.

    ON: Ik zou 't advies van HATEBREEDER opvolgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Rustig maar, Achterhoeks is Achterhoeks, en toevallig vond Lizz het wel lachen dus dacht ik: "why not?"


    Nehh, misschien omdat de meeste mensen niet echt in the mood zijn voor grapjes, als ze zojuist na een hevige ruzie een nagel in hun oog hebben gekregen.


    i put the fun in funeral

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Rustig maar, Achterhoeks is Achterhoeks, en toevallig vond Lizz het wel lachen dus dacht ik: "why not?"

    't Kan mij persoonlijk vrij weinig schelen wat 't is, als de topicstarter advies in de wind slaat, laat haar dan en wees niet zo kinderachtig.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    Don't care if you're not a fan of doctors. If you don't see shit, go to a doctor.

    Tenzij je een grote fan bent van ooglapjes. Nagels zijn smerige dingen, als je oog niet beschadigd is kan het best geinfecteerd raken.


    Here & Now

    RainbowDash schreef:
    Don't care if you're not a fan of doctors. If you don't see shit, go to a doctor.

    Tenzij je een grote fan bent van ooglapjes. Nagels zijn smerige dingen, als je oog niet beschadigd is kan het best geinfecteerd raken.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.