• depressief van al die liefdes dingen om je heen, al die kleffe stelletjes en liedjes en hartjes en alles nu met kerst.
    Ik ben nu 'Lets Get Married' aan het kijken(vraag me niet weerom, er is niks beters op) en ik word er gewoon echt zwaar chagrijnig van.
    Ook in mijn omgeving, die is weer verliefd,die heeft een relatie, die heeft ervaring. En ik, niks noppes nada. Geen ervaring niks(dat heb je als 17 jarige die nog nooit verliefd is geweest). Dan zit je daar ook zo lekker tussen te zwijgen.
    Nee ik maak dit topic niet om medelijden ofzo, dat wil ik ook helemaal niet hebben. Ik wil alleen weten of het nou ze vreemd is om er echt goed gek van te worden.
    Hebben jullie dat ook, of ben ik nou zo vreemd?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, niet echt.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik word wel gek van al die liefdesdingen om me heen, maar dan omdat ik er zelf even niks meer mee te maken wil hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ken het wel. Daarom haat ik kerst en oud en nieuw en al die 'gezelligheid' altijd zo erg. Ik mijd het als de pest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niet erger dan normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, da's met valentijn ook zo leuk ja :] En om die reden ontwijk ik romantische films systematisch, krijg d'r toch alleen een forever alone gevoel van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ach, ik vind het altijd irritant als er koppeltjes voorbijkomen terwijl ik zelf singel ban. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm nee, ik vind het juist lief (bloos) Behalve als ze echt staan te lebberen ja, dat is wel gross. Of als je samen bent met een stelletje en dat ze opeens gaan kleffen en dan sta je daar maar van: Awkward. (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Hmm nee, ik vind het juist lief (bloos) Behalve als ze echt staan te lebberen ja, dat is wel gross. Of als je samen bent met een stelletje en dat ze opeens gaan kleffen en dan sta je daar maar van: Awkward. (no_chears)


    Mee eens. Bij ons op school is er een stelletje die de hele tijd zitten te tongen op de gang, lol.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:28 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nee, maar ik heb ook een lief. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Gekko schreef:
    (...)

    Jep. Bij ons op school is er een stelletje die de hele tijd zitten te tongen op de gang, lol.


    Ieuww o.O
    Bij ons knuffelen ze gelukkig alleen maar en zonderen ze zich iedere pauze af van de rest.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Fayan schreef:
    Ik ken het wel. Daarom haat ik kerst en oud en nieuw en al die 'gezelligheid' altijd zo erg. Ik mijd het als de pest.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad.
    Bijna al mijn vriendinnen hebben op dit moment een vriendje en dan voel je je echt depressief als je hun zo ziet (huil)

    Nee. Ik vind het fijn Om single te zijn (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Partly, ergens ben ik blij om Single te zijn, ik heb een 'hekel' aan 'liefde'. (Lang dramatisch verhaal, komt er op neer dat ik gewoon ieder beetje geloof er in ben verloren door de situaties van mijn vroegere 'vriendinnen'.) Aan de andere kant, voel ik me die dagen ook wel een beetje, eenzaam, haha (:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 21:54 ]


    Let it come and let it be

    Soms voel ik me eenzaam en soms ben ik blij om single te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.