• Ik bijt nagels, wat waarschijnlijk normaal is bij kinderen van 6 t/m 10 of zo. Maar ik wil er mee stoppen. Ik weet niet hoe, behalve er niet meer aan te zitten, handschoenen aan doen of van dat spul bij de drogist kopen. Zijn er nog meer tips?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tape over je nagels heen plakken, jezelf beloven dat je een bepaald iets krijgt als je 't niet doet, etc. :3


    “Love is a contradiction.”

    Nagellak dragen (van die vieze)
    Ik wou gewoon heel graag lange mooie nagels en ben gewoon gestopt (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb het de laatste tijd ook moeilijk om me te bedwingen, maar dat is meer omdat ik het doe als ik in de stress schiet.
    Euhm, nou dat ene topic waarin je die totaal afgekloven nagels ziet bekijken, ik zal 'm even opzoeken :Y)


    Let it come and let it be

    gewoon tegen jezelf zeggen dat je het niet moet doen :)
    je kan eerst 1 nagel of 1 hand lang laten groeien of zo, zo ben ik er ook vanaf gekomen
    en als je je nagels lakt, wil je er waarschijnlijk minder snel op bijten


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb mezelf zo vaak gezegd dat ik moet stoppen met nagelbijten (uhuh, ik doe dat met mijn 14 jaar ook nog) en nu blijf ik er steeds vaker vanzelf af. Gewoon iedere keer tegen jezelf zeggen: "Ik stop met nagelbijten. Ik stop. Ik stop. Ik stop. Ik stop."


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou, bedankt hé om me als een 6 / 10 jarige te beoordelen terwijl ik 16 ben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als je door gaat, gebeurt er dit, met je nagels.


    No kidding. (Ja, ik had het topic weer gevonden *O*)


    Let it come and let it be

    Ik heb geen idee hoe ik daarvan afgekickt ben.. Prbbly uit mezelf. Ik zou gewoon aan de mensen in je buurt vragen om je een stootje te geven wanneer je weer bezig bent ofzo. :Y)

    mijn tante beet ook nagels en toen heeft ze nep nagels erop gedaan en toen kon ze er niet bij en dus zo kom je eraf want dan vind je het te mooi om er wat op te plakken :)


    I love Quizlet

    Ik heb 8 jaar nagel gebeten, maar sinds ik echt ALTIJD nagellak opdoe, ben ik echt zwaar verminderd.
    Het enige nadeel is wel dat ik de neiging heb nu de nagellak eraf te 'bijten' en soms hangt er dan ineens allemaal roze nagellak tussen m'n tanden. --'


    effort never betrays you

    Countenance schreef:
    Als je door gaat, gebeurt er dit, met je nagels.


    No kidding. (Ja, ik had het topic weer gevonden *O*)

    TRAUMA

    Countenance schreef:
    Als je door gaat, gebeurt er dit, met je nagels.


    No kidding. (Ja, ik had het topic weer gevonden *O*)

    -kijkt naar me nagels-
    thank you God, that you grow.

    Enge dingen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je moet van die vieze nagellak kopen, ik heb die van herome, en die helpt :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cinna schreef:
    Nou, bedankt hé om me als een 6 / 10 jarige te beoordelen terwijl ik 16 ben.


    Sorry hoor, ik kan er toch ook niet aan doen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wij hebben thuis van die hele vieze nagellak die je op je nagels moet smeren, en ieelwhnfdjfn het gevoel dat het in je mond zit alleen al.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.