• Ik was een half uur geleden alweer bij de dokter, omdat sinds 2 dagen een enorme pijn in mijn rechter pols heb. Het strekt zich uit over mijn hele onderarm en ik kan hem bijna niet meer gebruiken.
    Dus ik dacht: Ik moet toch maar naar de dokter. En zoals altijd (bij mij) moet ik afwachten tot het over gaat. Dat is nog niet zo erg, maar ik loop ook al een aantal maanden met een geïrriteerde/overbelaste knie waardoor ik niet kan volleyballen.
    Kon ik net 2 weken weer volleyballen, kan het nu niet meer door die pols.
    Ik kan wel janken. Ik heb nu het afgelopen jaar al heel veel van die dingen gehad en ik ben er zo langzamerhand wel zat van. ):
    Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?


    The truth is out there.

    Hm, nooit eigenlijk, maar wel balen, joh ;o Sterkte!


    "I shut my eyes in order to see.'

    sterkte!! en ja een keer was er wat in mijn knie waardoor ik weinig kon en toen dat over was had ik mijn andere knie zover overbelast (van het steunen daarop omdat dat niet op die andere kon) dat ik weer niks kon.....

    Inkheart schreef:
    sterkte!! en ja een keer was er wat in mijn knie waardoor ik weinig kon en toen dat over was had ik mijn andere knie zover overbelast (van het steunen daarop omdat dat niet op die andere kon) dat ik weer niks kon.....


    Oh, da's echt balen. ):
    Ben je net klaar met die ene knie begint die andere...


    The truth is out there.

    Sterkte dan maar.. echt balen.

    Maar goed, ik heb een keer een blessure gehad aan mijn bovenbeen waar ik steenhard doorheen gelopen ben, en de coopertest mee heb gerend (waar ik uiteindelijk toen een tien op had) ik verging van de pijn, maar ben gewoon doorgegaan. Heb er toen een maand last van gehad(; Wijze les: luister naar je lichaam, niet naar je cijfers ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Sterkte dan maar.. echt balen.

    Maar goed, ik heb een keer een blessure gehad aan mijn bovenbeen waar ik steenhard doorheen gelopen ben, en de coopertest mee heb gerend (waar ik uiteindelijk toen een tien op had) ik verging van de pijn, maar ben gewoon doorgegaan. Heb er toen een maand last van gehad(; Wijze les: luister naar je lichaam, niet naar je cijfers ^^


    Hahaha, daarom had ik vorige week een 2,5 op de shuttleruntest. (:


    The truth is out there.