• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:36 ]

    Mensen die overwegen te 'beginnen' met Pro-Ana, kunnen van gedachte veranderen door de shockerende beelden en uitspraken van de Ana's.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Mensen die overwegen te 'beginnen' met Pro-Ana, kunnen van gedachte veranderen door de shockerende beelden en uitspraken van de Ana's.


    ^die is goed.

    Zaynatic schreef:
    (...)

    ^die is goed.

    Ik ben goed ^^


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik ben goed ^^


    Je bent pas goed als je er nog een stuk of 10 kan bedenken :'D

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Je bent pas goed als je er nog een stuk of 10 kan bedenken :'D

    Ehm, okay...
    De Ana's proberen vaak ook de hel waar ze zelf door heen gaan, bij een ander vandaan te houden, de mensen die willen beginnen laten ze niet/nauwelijks binnen in de groep.
    Je kunt er niet alleen 'afval- maatjes' vinden maar ook 'beter-worden maatjes'.

    Ik heb er al 3, ngo 7 *O*


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ehm, okay...
    De Ana's proberen vaak ook de hel waar ze zelf door heen gaan, bij een ander vandaan te houden, de mensen die willen beginnen laten ze niet/nauwelijks binnen in de groep.
    Je kunt er niet alleen 'afval- maatjes' vinden maar ook 'beter-worden maatjes'.

    Ik heb er al 3, ngo 7 *O*


    Als je er nog 7 vind krijgt je een koekje dat ik je persoonlijk de 23e zal bezorgen (cat)

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Als je er nog 7 vind krijgt je een koekje dat ik je persoonlijk de 23e zal bezorgen (cat)

    Promise? :9~


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Promise? :9~


    Ja (cat)

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Ja (cat)

    4. Het is ook een informatiebron voor ouders, hoe ze het gedrag van hun kind mogelijk kunnen plaatsen en zo een (beginnende) eetstoornis kunnen ontdekken.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    4. Het is ook een informatiebron voor ouders, hoe ze het gedrag van hun kind mogelijk kunnen plaatsen en zo een (beginnende) eetstoornis kunnen ontdekken.


    More :9~:9~

    Countenance schreef:
    (...)
    Oftewel: Op Pro-Ana sites krijgen ze steun :W


    Even om duidelijk te zijn; steun geven is iets anders dan iets daadwerkelijk begrijpen. Mensen met een eetstoornis kunnen wel heel veel steun krijgen, maar dat is meestal zonder ervaring, dus diegene kan dan niet meepraten daarover. Op de forums krijgen ze ook steun, maar anders, want daar snappen ze precies wat je mee maakt. Dus op Pro-Ana sites krijg je meer dan steun.

    En nu is Sevda weg en weet ik nog steeds niets D:

    Je helpt elkaar.
    Je kunt altijd met de andere praten omdat hun snappen hoe jij je voelt.


    <3

    5. Bij de 'inschrijving' op een forum kunnen ze worden afgewezen, deze 'muur' waar ze tegen aan lopen kan er voor zorgen dat hun motivatie verdwijnt en het afvallen afzwakt.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    5. Bij de 'inschrijving' op een forum kunnen ze worden afgewezen, deze 'muur' waar ze tegen aan lopen kan er voor zorgen dat hun motivatie verdwijnt en het afvallen afzwakt.


    Zoiets heb ik al :'D