• De story heet Do you remember?
    Hier gaat het om:
    Alexei Daryl Stevens is in vele opzichten een normale jongeman die met beide voeten op de grond staat. Zijn ouders hebben beiden een goede job die ze graag doen. Twee zussen, die niet altijd even liefdevol zijn, maar alles wat het hartje van een tiener begeert. Behalve liefde. Zijn ouders zijn bijna nooit thuis en wanneer ze dan thuis zijn, is niets goed voor hen.
    "Alexei, die punten kunnen beter!" en "Alexei, dat kan zo niet langer!" zijn dan ook vaak gehoorde quotaties. Zijn vader is militair en hij heeft vooral graag meisjes. Alexis en Lucy, Alexei's jongere zussen kunnen niet verkeerd doen. Hierin vind Alexei een nieuwe vriend: 'eenzaamheid.' Alexei draagt vaak oude kleding van zijn vader, om hem een beetje bij zich te hebben.

    Ik zou graag een afbeelding hebben van een jongen, bij voorkeur deze maar mag ook een andere foto zijn. Hierbij nog een treurige omgeving.
    Bij voorbaat dank.


    Ex astris, sciencia

    \
    Ik heb wat geprobeert, hope you like it!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan nog wel even wat proberen? (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Plus schreef:
    Ik kan nog wel even wat proberen? (:

    Als je dat zou willen doen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:33 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik ga ook wat proberen. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.


    Hope you like it. (:
    http://tinypic.com/view.php?pic=23rny11&s=5

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:09 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    Even Photoshoppen op noobniveau, gave it a shot.
    Effekes wat aangepast, vandaar dat 't d'r twee zijn nu :] Is d'r vergelijkingsmateriaal.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:


    Even Photoshoppen op noobniveau, gave it a shot.

    die is mooi!!
    als ik op de computer had gezeten had ik ook wat geprobeerd, helaas heb ik op de laptop geen photoshop.


    Do it scared, but do it anyway.



    Deze goed?:$