• Gisteren was er echt een rare film om televisie, heb alleen het begin het eind gezien om dat 'the messengers' toch wat meer mijn aandacht trok. 't Begon heel raar, het was in de middeleeuwen of zo en een visboerin(?) kreeg haar 5e kind. Ze dacht dat het een miskraam was dus legde hem gewoon onder de kraam. Plotseling begon het kind te huilen en de moeder werd aan de galg gehangen voor poging tot moord. Jongen kwam in een huis terecht waar hij behandeld werd als slaaf, samen met 489457439875 andere kinderen. Hij hoorde er nooit bij, omdat ie een speciale gave had en dingen kon ruiken ofzo. Toen mocht ie toen oe 18 was, mee naar de stad en toen vermoorde hij een vrouw. Toen zapte ik weg.
    Toen zapte ik na anderhalf uur weer terug, had ie nog een paar vrouwen vermoord en parfum van die vrouwen gemaakt. Werd ie gepakt en veroordeeld, liet ie de pafum ruiken en plots begon iedereen te batsen. Einde.


    Ik ben gemeen xoxo

    Perfume ja. Ik vond hem eigenlijk prachtig, tot het einde. Dat ging zo te ver. Nee, het einde heeft de hele film verpest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het einde was té vaag. Ik begreep het niet meer.

    whahahahhaa


    Be who you wanna be.

    whahahah, ik ga helemaal dood hierr


    Be who you wanna be.

    Dat is trouwens niet het einde, als hij word opgegeten is het pas het einde. Je moet nog een stukje van de film.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Krankzinnige film, maar wel mooi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Frigga schreef:
    Dat is trouwens niet het einde, als hij word opgegeten is het pas het einde. Je moet nog een stukje van de film.

    Inderdaad. Ik vind het een hele goeie film, want de betekenis eraan is zo mooi. Die is Asmodeus blijkbaar niet opgevallen, omdat ze te veel naar de orgie zat te kijken x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oké dan. o_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Madge schreef:
    Krankzinnige film, maar wel mooi.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Frigga schreef:
    Perfume, dat is zo'n mooie film. Je moet hem helemaal zien om hem te begrijpen maar hij is echt mooi.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pariah schreef:
    Oké dan. o_O


    Alis volat propriis.

    ik heb 'm ooit eens gezien toen ik op 3/4 van de film zat en alan rickman zijn dochter verloor aan die vent, daarna inderdaad de uit de kluwen gelopen orgie, én het einde waar die vent opeens werd opgegeten nadat hij, naar zijn idee, het meest perfecte parfum had ontwikkeld. Snapte er toen ook niets van, maar heb toen het boek gelezen en vond hem geweldig.

    Haha, Perfume :Y). Zoals gezegd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Perfume.
    Ik wou hem zien, zal hem ook eens bekijken.
    Maar ik wil eerst het boek lezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Perfume <3
    Het is een beetje een alternatieve film, je moet er van houden. Ik vind hem erg mooi alleen bij dat eind had ik echt iets van WTF??


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.