• Gisteren was er echt een rare film om televisie, heb alleen het begin het eind gezien om dat 'the messengers' toch wat meer mijn aandacht trok. 't Begon heel raar, het was in de middeleeuwen of zo en een visboerin(?) kreeg haar 5e kind. Ze dacht dat het een miskraam was dus legde hem gewoon onder de kraam. Plotseling begon het kind te huilen en de moeder werd aan de galg gehangen voor poging tot moord. Jongen kwam in een huis terecht waar hij behandeld werd als slaaf, samen met 489457439875 andere kinderen. Hij hoorde er nooit bij, omdat ie een speciale gave had en dingen kon ruiken ofzo. Toen mocht ie toen oe 18 was, mee naar de stad en toen vermoorde hij een vrouw. Toen zapte ik weg.
    Toen zapte ik na anderhalf uur weer terug, had ie nog een paar vrouwen vermoord en parfum van die vrouwen gemaakt. Werd ie gepakt en veroordeeld, liet ie de pafum ruiken en plots begon iedereen te batsen. Einde.


    Ik ben gemeen xoxo

    Oja, daar hoorde ik al wat over ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    O.O


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    O.O


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Perfume: The Story of a Murderer :Y)

    Ik vind het echt een coole film, sorry hoor (:
    I enjoyed it (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Perfume: the story of a murder.
    Die?


    all I want for christmas is a girlfriend

    PHENOMENIALL schreef:
    Perfume: The Story of a Murderer :Y)

    Ik vind het echt een coole film, sorry hoor (:
    I enjoyed it (krul)


    Haha, die ja. Je hoeft geen sorry te zeggen omdat je een film leuk vond. Ik vond hem maar komisch, maar dat kan ook komen omdat ik hem niet helemaal heb gezien natuurlijk.


    Ik ben gemeen xoxo

    Jaa die heb ik ook gezien maar dat was niet het einde van de film (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ja die film ken ik. het blijkt dat die geur die van de parfum afkomt zo magisch is dat iedereen opeens van elkaar gaat houden.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    0.0 oke...


    Shoganai i ne~

    Perfume, dat is zo'n mooie film. Je moet hem helemaal zien om hem te begrijpen maar hij is echt mooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hele mooie film :) Alleen had je hem inderdaad helemaal moeten kijken om hem te snappen...

    Je snapt de film niet.


    Here & Now

    Zoals jij hem uitlegt klinkt hij behoorlijk vaag. Maarja.. misschien heb je toch teveel gemist om hem te snappen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Perfume,
    dat vind ik de meest kutfilm allertijden.


    your eyes are like stars in the night.

    Oja, die film. Heb ik ook gezien en vond hem ook niet zo speciaal. Mijn vader zei dat het boek mooier was, maar die heb ik nooit gelezen....


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca