Starkiller schreef:
Ik heb echt gewoon het gevoel dat ik het vijfde wiel ben. Wij zijn met een groepje van 5 vriendinnen, en ik zit heel vaak alleen. Ook heb ik een vriendin die altijd tegen me zegt dat ze een van mijn andere vriendinnen haat, maar er wel altijd langs gaat zitten. En dat is eigenlijk mijn beste vriendin. Ik ben dus eigenlijk altijd alleen, bij alles. Ik wil gewoon misschien zelfs naar een andere school, alleen maar daarom. En ook als iemand me bijvoorbeeld prikt met een pen, of zoiets, en ik doe het terug, dan zijn ze meteen chagarijnig. Ik doe veel voor mijn vriendinnen, maar ik krijg nooit iets terug. Wanneer we ergens heen lopen, en ik moet bijvoorbeeld mijn veters strikken, en ik roep 10x WACHT, dan wachten ze niet, terwijl ik wél altijd op hun wacht. Maar ik kan er écht niet meer tegen, en we hebben vaker ruzie gehad, omdat ik elke keer buitengesloten werd. Ik kan niet zomaar nieuwe vrienden zoeken, want ik hou gewoon heel veel van ze. En dankzij dit alles ben ik weer begonnen met mezelf snijden. Iemand hulp?
Beste,... Heel erg voor u,...
Maar je hoedt je niet te snijden,...
Als eerst moet je werken aan je zelfvertrouwen,...
Je moet denken dat je veel beter af bent zonder hen,...
Zoek contact met andere mensen,... En probeer ze te vergeten,...
Iemand die je zo behandelt is je vriendschap niet waardig....