• Klik.


    Ben ik de enige die dit vals vind? :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ShanghaiLove schreef:
    Het gaat mij tegenwoordig er niet meer om of het vals klinkt, maar of ze echt zingen. En zo erg is het niet.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Frigga schreef:
    Als je het zo erg vind, waarom luister je er dan aan. Besteed er dan gewoon geen aandacht aan, makkelijk.
    Ik word zo ziek van dat gezeik over artiesten omdat ze vals zingen/niet goed zingen/je ze niet macht what ever.
    Als je ze niet mag laat ze dan met rust. Alsof je je energie niet beter kan gebruiken.


    Weet je, het is ieders eigen mening. Niet alles gaat toch om de stem? Ik bedoel, mensen houden niet alleen van je, omdat je mooi kan zingen, maar om wie je bent. En hallo zij mag zelf bepalen of zij zo'n topic wil aanmaken.

    Amen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 7:01 ]


    Simple but effective.

    Ik vind het echt niet slecht. Tuurlijk het is niet zoals op haar cd, wat waarschijnlijk meer autotune is dan wat anders, maar dit vind ik voor live redelijk goed.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CH schreef:
    (...)


    Dat kun je toch lezen? :')
    en nee, jij begint gelijk zo'n ratel verhaal. Maargoed end of discussion.

    Het had ook een poll ofzo kunnen zijn. Dat valt niet aan de titel laten zien.
    Wat jij wilt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb echt een gloeiende hekel aan dat lied opzich.. maar voor de rest vind ik het wel mee vallen.


    It's time to be happy again.

    Ik ben wel een fan van Selena, maar ik vind dat zingen niet zo haar sterkste kant is als acteren. Haar liedjes zijn ook heel leuk, maar zingen live zingen vind ik haar niet zo goed, laten we zeggen ik vind niet dat ze The Voice heeft.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 22:05 ]


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Frigga schreef:
    Als je het zo erg vind, waarom luister je er dan aan. Besteed er dan gewoon geen aandacht aan, makkelijk.
    Ik word zo ziek van dat gezeik over artiesten omdat ze vals zingen/niet goed zingen/je ze niet macht what ever.
    Als je ze niet mag laat ze dan met rust. Alsof je je energie niet beter kan gebruiken.

    Tja, als je een beroep uitoefend en je hebt een bekende naam, gaan mensen je ook beoordelen op die bekende naam. Als je bekend bent wordt er eigenlijk vanuit gegaan dat je je beroep goed uitoefend en als dat niet zo blijkt te zijn wordt je daar op afgerekend.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    haar muziek is leuk, alleen heel erg autotuned.
    en daar kan ik bij artiesten echt niet tegen.

    Selena Gomez kan wel zingen, alleen niet hoog zoals Demi Lovato!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:30 ]

    Scum schreef:
    Het is vals.


    Ex astris, sciencia

    Frigga schreef:
    Als je het zo erg vind, waarom luister je er dan aan. Besteed er dan gewoon geen aandacht aan, makkelijk.
    Ik word zo ziek van dat gezeik over artiesten omdat ze vals zingen/niet goed zingen/je ze niet macht what ever.
    Als je ze niet mag laat ze dan met rust. Alsof je je energie niet beter kan gebruiken.


    Cool, neat, swell -Cry

    Het is inderdaad vals, maar ik vind haar zo is zo al verschrikkelijk zingen.


    comfort in c h a o s

    Misschien is het een beetje vals. Maar zo kan je over elke artiest wel een optreden zoeken die wat minder klinkt... Je moet het over z'n algemeen kijken voordat je zegt dat iemand niet goed kan zingen.

    Ik kan het in ieder geval niet beter ;d

    Frigga schreef:
    Als je het zo erg vind, waarom luister je er dan aan. Besteed er dan gewoon geen aandacht aan, makkelijk.
    Ik word zo ziek van dat gezeik over artiesten omdat ze vals zingen/niet goed zingen/je ze niet macht what ever.
    Als je ze niet mag laat ze dan met rust. Alsof je je energie niet beter kan gebruiken.


    Sorry, maar ze verdienen hun geld met zingen. Als ze dat niet kunnen, dan is dat dus eigenlijk vals verdient.
    OT: Ik ben fan van Selena, maar ze kan voor geen meter live zingen, naar mijn mening.


    To love is to destroy.

    Negligible schreef:
    Ik vind het echt niet slecht. Tuurlijk het is niet zoals op haar cd, wat waarschijnlijk meer autotune is dan wat anders, maar dit vind ik voor live redelijk goed.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.