• Het lijkt me leuk om eens een verhaal te maken wat afgeleid is van 'The march of the pinguins' of 'Happy Feet'. Lijkt dat jullie wat? Misschien wordt het meer afgeleid van Happy Feet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat origineel! Doen!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Haha leuk gevonden ik vind het origineel als je veel inspiratie ervoor hebt zou ik zeggen BEGIN MAAR TE SCHRIJVEN:)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Als jij het leuk vindt om te schrijven moet je het vooral doen. Alleen ik zal het niet lezen, omdat ik de film wel leuk vind, maar daar houdt het dan ook echt op. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Als jij het leuk vindt om te schrijven moet je het vooral doen. Alleen ik zal het niet lezen, omdat ik de film wel leuk vind, maar daar houdt het dan ook echt op. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Happy feet was wel aardig, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat een verhaal daar over leuk blijft, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Happy feet was wel aardig, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat een verhaal daar over leuk blijft, sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gekko schreef:
    Wat origineel! Doen!


    26 - 02 - '16

    Taize schreef:
    Happy feet was wel aardig, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat een verhaal daar over leuk blijft, sorry.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vond Happy Feet echt verschrikkelijk, dus ik zou het niet lezen :W


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Een verhaal vanuit het pov van een pinguin?
    ... Nuh, thanks.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Imperialism schreef:
    Een verhaal vanuit het pov van een pinguin?
    ... Nuh, thanks.

    Ik moest echt heel hard lachen hierom. -.-
    Maar, het idee lijkt me op zich wel origineel, gewoon doen! (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Imperialism schreef:
    Een verhaal vanuit het pov van een pinguin?
    ... Nuh, thanks.


    Ach, er bestaat ook een verhaal uit de pov van een kat, dus in dat opzicht is het idee nog niet eens zo vreemd (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    doen! en van happy feet! niet van march of the penguin want die vond ik saai xd


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all